BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

29 Mayıs 2011 Pazar

İSTANBUL'DAN HEBERLER PART1

Gidicem gidiyorum derken İstanbul gezim sona erdi dün itibari ile İzmir sularına girmiş bulunuyoruz .bu gezi bana ne kadar yeter  bilmniyorum ama tadı damağımda kaldı resmen.Ailemi ne çok özlemişim gidince daha iyi anladım .Nişan telaşına bide kız kardeşime görücü gelme telaşı eklendi.Şimdi o görücü lafına sinirlenmiştir ama görmeye geldiler işte daha ne diyeyim.
Anlatıcak çok şey var ama ben şu anda klasik berrayı salladığım için ayağımda o uyuyana kadar yazacağım

Part 1 :
Pazar akşamı malum maç sonrası şampiyonluk kutlaması için dat daaaaaaaaaata çıktık  Büyükçekmece sahile girerken polis dudurdu arabayı sahil tarafına dönmeyin Trabzonsporlular yolu kapattı geçen arabaların camlarını taşlıyorlar dedi
inanamadık önce neyse biraz dolaşıp tatlı yemek için arabadan indik bu arada diyorum ki saat daha 11:30 gibi neden hiç fenerbahçeli kalmadı sokaklarda çünkü normalde kışın bile büyükçekmece sahili cıvıl cıvıldır gece yarısından sonrada .Biraz yürüyoruz eşimin  ve kardeşimin üstünde f.b forması var doğal olarak,bizi görenler uyarıyorlar o tarafa gitmeyin tehlikeli bu tarafa gitmeyin tehlikeli diye anlayacağınız  nüfusun yüzde 80 i trabzonlu olan büyükçekmecede Fenerbahçenin  şampiyonluğuna sevincimizi yaşayamadık.
Yine ikinciliklerinden dolayı kutluyorum onları
arkası yarın...
NİLERK

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...