BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

27 Kasım 2011 Pazar

MAVİŞİMİN DOĞUM GÜNÜ

Selam yine arayı uzattım değilmi çoook şey birikti anlatacak geçen hafta çok yoğun geçti pazar günü yani tam bir hafta önce mavişimin doğum günü vardı.Okuldan arkadaşlarını davet ettik tam da onların seveceği bir menü hazırladım tam 10 çocuk ve 4 anne vardık çocuklar çok eğlendi bende yeni arkadaşlarla tanışmış oldum oğluşumun sayesinde benim için çok yorucu ama bir o kadar keyifli geçti.

Mavişimin gözlerinin içinin gülmesi herşeye değerdi.

Salı günü komşularla kahvaltı vardı öğleden sonra ise beni büyük bir süpriz bekliyordu İstanbul'dan kızkardeşim çıkageldi,çarşamba Bodrum turu yaptık beraber,peşembe öğretmenler günü toplantısı,cuma günü ise büyük oğlumun veli toplantısı,bugün ise bodrum,gümüşlük,yalı kavak turu vardı .Söz hepsinin fotoğraflarını yayınlayacağım şimdilik sadece doğum günü fotoğrafları...

 Boy boylar dimi hepsi çok güzel 2 tanesi kayıp kimbilir nerdeler...
 İyi ki doğdun mavişim...
 Pastamız çok gösterişli değil ama benim yapımım...Lezzeti süperdi iyi ki aynısından bir tane daha yapmışım akşama kocacığıma bir dilim zor ayırdım.
Berram biraz kıskandı sonradan ona da parlayan mumlardan üflettik.

arkası yarın şimdi çocukları yatırmam lazım yeni bir hafta başlıyor kızkardeşimi de yolcu edicez .

NİL-ERK

4 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

çocuklar dizi dizi ne kadar tatlı çıkmışlar

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Kuzun iyiki doğmuş;)
Rabbim hayırlı ömürler versin..

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

mutlu yıllar mavişine=))))uzun güzel ve sağlıklı bir hayatı olsun..=)

bir demet hayat dedi ki...

Allah'ım evlatlarınıza uzun ömür versin sizede kolaylıklar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...