BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

29 Aralık 2011 Perşembe

BOL FOTOĞRAF BOOOL LAF İŞTE DÜN BEN NE YAPTIM...

Sabah her zaman ki gibi 7:15 de çalan alarma söylene söylene kalktım


Gözüm kapalı git bir posta çamaşırı makinaya attım ve çalıştırtım


Aşağıya inip kahvaltıyı hazırladım


Yukarı çıkıp oğlanları uyandırdım ve giydirdim


Kahvaltılarını yaptırıp ve kavgalarını susturdum


Bu arada uyanmış ve çoktan o miniminnacık vucuttan nasıl öyle yüksek bir ses çıkarabildiğini çözemediğim 
şarkı söyleyen kızımı yatağından alıp, alt değiştirip ve giydirdim.


Kızın da kahvaltısını hazırlayıp yedirdim


Oğlanları gönderip ve bir yandan kocayı uyandırmaya çalışıp bir yandan çocukların yataklarını ve odalarını toparladım


Banyolarda ki ve mutfaktaki çöpleri toplayıp yeni poşetleri taktım.


Sonunda koca kalkar ve beraber kahvaltı yaparsın.


Kahvaltı sofrasını toplayıp ve gece çalıştırdığın bulaşık makinesini boşaltırsın









Burada da bana yardım eden miniğim benim yüzümü sabah sabah o güldürebiliyor sadece .Oğlanlar duymasın....
















Sonra duran çamaşır makinesini boşalttım  ve çamaşırları astım.
Üstümü değiştirip dışarı çıktım yapmam gereken alışverişleri koştur koştur hallettim tabi bir kısmını
Eve gelip berranın öylen çorbasını içirdim beni tanıyanlar bilir asla 12:30 u geçirmem 
Sonra tekrar çıktık kızımla beraber sohbete gittik 

Bunlar da giydiklerim şurada ve şurada nasıl aldığımı anlatmıştım.
Sohbet çok güzel geçti konu Peygamber Efendimizin s.a.v hayatında bizler için verdiği tavsiyeler di.
Sohbetten hiç çıkmak istememiştim ama oğlanların okul çıkış saati geldiği için ayrıldık komşum nesli de benimle beraberdi gittik çocukları aldık .Asımın sınıfında yılbaşı etkinliği vardı arkadaşları ile hem hediyeleştiler hem de pijama partisi yaptılar 



Partinin enerjisini üzerinden atamayan ve okuldan pijamaları ile gelmenin neşesini yaşayan asımı görüyorsunuz .pijamalarımızı babamız Çinden Enese getirmişti.Çocuklara sütlü mısır gevreği ve meyve yedirdim.
Bugünde bir başka ev gezmem olduğundan akşam akşam temizlik yaptım koştur koştur,süpür,sil,toz al,tuvaletleri cifle hepisini yaptım gerçekten , sonra yemek hazırladım bir görecektiniz beni iki elim iki ayrı tencereyi karıştırıyordu.
Allahdan koca gelmeden yetiştirebildiğim yemeği ve sofrayı .ayyyy yazarken bile yoruldum dün nasıl yetiştirdim ben bu kadar işi anlamadım şimdi:)
Dahası da varda yazamayacağım artık ,yarısını bile okuduysanız ne iyisiniz gerçekten seviyorum sizi....
NİL-ERK



12 yorum:

mine dedi ki...

merakla okudum kolaylıklar diliyorum sevgiler...

beyza dedi ki...

kendime benzettiğim blogerlerin yazılarını okumayı daha bi çok seviyorum,senin yaptıklarını okurken yalnız olmadığımı anladım,evet hep bi koşuşturmaca.tam 15 gündür bu gün hiç bişiy yapmıycam ayağımı uzatıp akşama kadar oturup kendi istediklerimi yapıcam diyorum ama her gün ayrı bi işçıkıyo.canım sanada kolay gelsin bananada hoşçakal.

Nil dedi ki...

euro dizel mi kullanıyorsun? :)

SEVECEN dedi ki...

EEEE meeeeaaaşaallaahhhhh ozaman....

Tazekahve dedi ki...

Tüm gün ibadet yerine geçmiştir inşaallah canımcım.İçinde sohbet meclisi de varsa ohh ne ala :)) Sevgiler olsun :)

tubitos dedi ki...

çoook tatlılar ya maşallahhhh

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Anlarım biliyorsun dimi=))))

bırtutamkekik dedi ki...

maşallah size...
yazınızı bi solukta okudum...
ne yoğun bir gün olmuş..
rabbim güç versin size..
:)
muhabbetle..

Ebru dedi ki...

Mutlu yıllar.

nilerk dedi ki...

mine: teşekkür ederim

beyza: sağol canım Allah yardımcın olsun senin de

nilhan::)) bende çözemedim daha ne kullandığımı her gece yattığım da sabaha kalkamıcam galiba diyorum ama işte rabbim çok büyük

sevecen:amiiiiin sağolasın

taze kahve:inşallah benden de sevgiler

tubitos:teşekkürler

yaşamsal ganimetler :Biliyorum biliyorum :)

birtutam kekik: teşekkürler amiin

nehir ida:sana da mutlu huzurlu yıllar

Kiymet dedi ki...

Cocuklarin cok tatli , masallah onlara :)

Cok yogun bir gun gecirmisin, bir solukta okudum =D

Sevgilerimlee
http://kucukseylerr.blogspot.com

Huzur Moda dedi ki...

hayırlı cumalar benimde 2 tane kızım var hemen hemen her gün aynı yoğunluğu yaşıyorum..Allah yardımcımz olsn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...