BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

8 Aralık 2014 Pazartesi

GÖNLÜM BURSA DA KALDI ...

Selam iyi ki arada bir gezilere katılıyorum yoksa hiç bloğa yolum düşmeyecek .Evet hatıralarıma not tutmak adına geçen ay yaptığımız Bursa gezimizden bahsedeceğim size .

Bursa geçen seneden beri nedenini bilmeden gitmeyi çok istediğim bir yerdi ,gidince anladım tabi nedenini, ama o ben de kalacak sizinle paylaşmayacağım .

Bodrum dan 11 bayan İzmir'den de 4 arkadaşımızı da alıp 15 bayan olarak koyulduk yola siz düşünün tüm gece süren ve hemen herkesin hiç uyumadığı bir minibüsün içinde ki şamatayı ...

Sabah namazına biraz maceralı da olsa Ulu Cami ye yetiştik ezanı duyuyoruz çok yakınımız da okunuyor ama biz koca camiyi bir türlü göremiyoruz düşünün :)

Camiye girer girmez mübarek mekanın manevi atmosferi hemen sardı hepimizi şahsen farklı bir boyuta geçtiğimi düşündüm okunan sureler ve yapılan tesbihatların etkisini çok derinden hissettim ...

Namazdan sonra rehberimiz bizi caminin için de şaşkın şaşkın etrafımıza bakarken buldu ve yaklaşık bir saatlik, hat sanatlarının kapıdarlık yaptığı  yolculuğa çıkardı bizi camiden çıkma zamanı geldiğinde artık gözyaşlarımız orada bulunmanın sevincine karışmıştı çoktan.Şimdi bile yazarken gözlerim doluyor ve size tam anlatamamanın verdiği sıkıntıyla üzülüyorum ...

Gidenleriniz varsa bilir zaten ,gidemeyenler ve tekrar gitmek isteyenler için rehberimiz Özlem Hallaç hanımı canı gönülden tavsiye ediyorum (facebook ve instagramdan ''gezdiriyorum' diye bulabilirsiniz )






Kahvaltımızı Cumalıkızık da yaptık mutlaka görülmesi gereken bir yer daha ... 

Emir Sultan,Yeşil Cami ve Külliyesi,Osmangazi ve Orhangazi Türbeleri Muradiye Türbesi ve Külliyesi bizim gezebildiğimiz yerler 
 600 yıllık tarihi İnkaya Çınarı altın da içilen kahve ve iyi ki gelmişiz muhabbetleri arasın da biz , nasılız ?
 Ertesi gün kahvaltıdan sonra Uludağ teleferik maceramız ,asla binmem derken beni ikna eden arkadaşlarıma tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum .Özellikle ilk olan kapalı teleferik de sislerin içinde yolculuk ederken Deryamın söylediği Karedeniz türküleri unutmayacağım anılarım arasına yerleşti ...

 Gece Karabaş Veli Mevlevi tekkesin de izlenilen Sema ise yüreklerimize işledi 

 Ve tabi ki iskender yenmeden Bursa'dan dönülmezdi Burfaş Kayhan Döner Sofrası bizim tercihimiz di ve çok memnun kaldık hem lezzetinden hem de eski bir hamam olan mekanın atmosferinden 


Yine eskiden hamam olan Ördekli Hamamı Kültür Merkezin de içilen Osmanlı çayı enfes idi...
 Tophane'den Bursa gecesi...

 Bunlarda bana Bursa dan hatıralar .Magnetler olmazsa olmaz tabi pembe şal Kozahan dan diğerleri teleferik içinde ki ismini hatırlayamadım ama çok şık eşyaların olduğu küçük butikten ...

Yolculuğa çıkarken birlikte yol aldığınız insanlar çok önemli o yüzden bana bu gezide arkadaş değil yoldaş olan dostlarıma tekrar teşekkürlerimi sunuyorum ve kızlar hazır mısınız yeni maceralara diyorum :) seviyorum sizi Rabbim yüzünüzü hep güldürsün...

Evet yolculuğu yapalı bir ay oldu ben şimdi Bodrum da;  aklı İstanbul da ,gönlü Bursa da ama Bodrum da olmaktan da mutlu bir Nilü 'yüm ...

Nil-Erk 



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Arkadaşım ne güzel kaleme dökmüşsün gezimizi teşekkür ederim ... Güzel yollara sizin gibi yüreği güzel dostlarla çıkmak dileğiyle . Öptüm

masal dedi ki...

çok güzel yazmışsın. gidip göresim geldi benimde :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...