BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

25 Nisan 2011 Pazartesi

NE HAFTA SONUYDU AMA/ARABASIZLIK

Cuma günü hiç bir problem yaşamadan parklarda oynayarak falan geçirdik akşamda sakin sakin yattık çocuklarımla ,beyimiz yine bodrumda tabiii...
Gece 1 gibi Asım ateşlendi sabaha kadar onunla uğraştım bu arada kara kara düşünüyorum 23 nisan gösterisi için büyük oğlumla berber okul da gitmemiz lazım bu hasta çocukla nasıl olucak diye
Sabah kalktık bide baktım Berra da hasta salya sümük ağlıyor öksürüyor moraller oldu sıfır hepde böyle zamanlara denk gelir zaten.
Gösteri saat birbuçukta çocuklarda hiç iyileşme belirtisi yok bir yandan çaylar ilaçlarla uğraşıyorum bir yandan da Enesin gösteride giyeceği kıyafetleri ütülemeye.
Neyse görümcemle kayınvalidem geldi Allahtan da onları evde bırakıp Enesin gösterisine gidebildim çocuğum yoksa çok üzülecekti.Keşke Akşama kadar kalabilselerdi.
Eve geldim yemek telaşı berra sürekli ağlıyor kucağımdan inmek istemiyor .Akşamı nasıl yaptım bilmiyorum.Gece bi birine bi birine gidiyorum elimde ateş ölçer.Saat birde tamda ben elimde şurupla merdiven çıkarken deprem oldu zaten ne zaman yanlızsam oluyor İzmir'e taşındığımızdan beri üçüncü bu ses çok korkutucu.
Pazar sabahı enesin veli kahvaltısı vardı oğlum gidemeyiz kardeşlerin çok hasta diyince kıyamet koptu zaten bu okulda hiçbir proğrama katılamamış şu kardeşleri hiç olmasaymış falan falan .Büyük halamızı aradık çocukları alırmısınız diye sorduk kabul ettiler sağolsunlar bizde okulda diğer veliler ile buluştuk.Enes çok eğlendi arkadaşları ile ama benim aklım hep ufaklardaydı.Eve gelince çocuklar gelmeden pazara çıkalım dedik yoksa bütün hafta markette bulduğumuz bayat sebze meyvalar ile idare etmek zorunda kalıyoruz .pazardan gelince ufaklıklarda geldi .Maraton yine başladı gece ikiydi ben hala elimde ilaçlarla geziyordum.
Bu arada arabam satıldı geçen hafta ben yıllardır eşim sık sık şehir dışına çıktığından bütün işimizi kendimiz hallediyoruz araba benim elim kolummuş sanki o kadar zorlandım ki bu hafta sonu umarım kısa zamanda alabiliriz yenisini çok yakıyor diye satılmasını ben istemiştim ama bu kadar hızlı satılacağını da düşünmemiştim  Aslında istediğim bir model var ama şu an için zor görünüyor.Bakalım hayırlısı
çok uzattım dimi hakkınızı helal edin
NİLERK

6 yorum:

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Cok gecmis olsun canim rabbim acil sifalar versin her iki kuzunada insallah bian önce atlatir iyilesirler. Allah kolaylik versin üc cocuk ile ugrasmak zordur özellikle hasta olduklarinda nazlari artar :) Büyük oglununda gönlünü etmek gerekiyor naparsin demi ablam allah sabir ve kolaylik versin .. Cok öptüm seni ve kuzularini :)

adiloş dedi ki...

allah ayrdımcın olsun ablam keşkem göndermeyeydik seni oralara burda olsaydın emin ol allem eder kallem eder bişey yapardım senin için

tubitos dedi ki...

canım geçmiş olsun allah kolaylık versin. arabaya alışınca arabasızlık zor oluyor. inşallah gönlüne göre olanı alırsın..

yaruze... dedi ki...

Allah yardımcınız olsun.Biz 3 çocuklu annelerin işi ççok zor.Doping şart bize.Hele bir de hastalık halleri tam felaket oluyor.
Rabbim yardım etsin...

marifet ellerimizde dedi ki...

merhaba blogunuzu cok sevdım..profılınızıde kendıme cok benzettım benımde 4 melegım var:)sızı ızlemeye aldım umarım sık gorusuruz sevgıler.zeynep

nilerk dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim kızlar rabbim kimseye hastalık göstermesin
marifet ellerimizde :hoş geldin sefa getirdin sık sık beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...