BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

29 Nisan 2011 Cuma

NEDİR BENİM BU KIYAFET ÇİLEM

Daha önce bahsetmiştim size mayıs ayında benim kara kızan kazan dibim (meali en küçük erkek kardeşim )nişanlanıcak diye.
Nişan için abiye gibi olmayan abiye arayışım bir ay öncesinden başladı .girdiğimiz her mağaza ve moda evine bu tabiri kullanınca ablak ablak baktılar tabi .İstediğim şey kardeşimin nişanında giyebileceğim çok sade ama bi o kadar da şık görünen bir elbise.Neyse çokca tezgahtarı kızdıraraktan ayaklarımıza da kara sular inerekten en son bir moda evinde beğendik bir elbise ancak sadece krem rengi olduğundan ve de tahmin edeceğiniz gibi açık bir elbise olduğundan tezgahtar:
- biz size aynısını kol takıp istediğiniz renkte dikeriz zaten bizim imalatımız bu elbise. dedi
-tamam dedim mercan rengini seçtim
-bir hafta sonra astar provasına çağırdılar provayı tezgahtar yaptı o zaman bi terslik olucağı içime doğdu zaten diken yapsın ben beklerim dedim ama nafile
-bir hafta sonra aradılar elbiseniz hazır ama seçtiğiniz rengin bi ton koyusu oldu dediler gittim
-elbiseyi giydim bi kere modeli becerememişler bambaşka bişey olmuş diyorum yoo aynısı diyorlar kafayı yiyeceğim bi ton koyusu dedikleri renkte bildiğiniz nar çiçeği .Mercanla alakası yok.
-Çok sakin bir kişilik olan ben ilk defa cingar çıkarttım çünkü iki sene önce oğlanların sünneti içinde özel dikim abiye yaptırırkende aynı şeyler geldi başıma iki ay öncesinden diktirmeye başlamıştım son güne başka terziyle halledebilmiştim kıyafetimi
neyse Allahtan eşim yanımdaydı kendisi görünüş olarak sert bi adamdır olaya mudahil olunca tırsdı bizimkiler sonra işin aslını kaçırıverdiler ağızlarından benim üzerime giyip beğendiğim abiyeyi başka bi atölyeleri yapmış yoğunluktan dolayı benim elbiseyi başka bi atölye.
Hazırda olan bi başka abiyeyi cepkenli yani bolerolu verelim diyorlar ya arkadaş cepkenli bi elbise istesem heryerde zibil gibi neden uğrşayım böyle
neyse aradılar esas atölyeyi durumu anlattılar şimdi sözde orası yeniden dikiyor elbiseyi
Pazartesi teslim edicekler bakalım nasıl olucak ama çok olumlu düşünemiyorum galiba benim bu işlerde şansım yok
NİLERK

5 yorum:

xcelis dedi ki...

hayırlısı olsun canım sıkma canını en azından iletmişler yaptıkları hatayı umarım yeni dikecekleri istediğin gibi olur

tubitos dedi ki...

şöyle işini ciddiyetle yapmayan insanlara sinir oluyorum. bir de yoo aynısı diyerek salak yerine koymaya çalışıyorlar insanı. olan sana oluyor arada. profesyonellik bu işte müşteriyi memnun etmek. geçmiş olsun canım. inşallah bu kez dilediğin gibi olur

Adsız dedi ki...

İnşallah istediğinn gibi olur elbisen :)) Resimmm isterizzz kiiii :))

Unknown dedi ki...

gerçek şu ki dediğin gibi kapalı kıyafetler hep birbirinin ayynı:(
üzerine cepken tarzı abiyeler biraz yaratıcı olsalar parayı bulacaklar ama nerde????
ben kapalı değilim ama izlenimlerim doğrultusunda yazdım
sevdiler

adiloş dedi ki...

valla abla insan en çok dikkat ettiği şeylerle sınanıyor ya senin de sınavın çocuklar ve giysiler galiba..şaka bir yana inşallah gönlüne göre olur neyse biraz daha ertelendi gibi kara kızanın nişanı vakit var yani ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...