BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

14 Haziran 2011 Salı

YAZ SICAĞINDA KIŞLIK TASARIMLAR

Selam canlar,
Hafta sonu hiiiç bakamadım bloğuma kocacım süpriz yapıp cuma akşamından geldi biz bir gün sonra bekliyorduk onu artık çocuklarda alıştı sadece hafta sonu babalarını görmeye dua edin bizim için olurmu artık düzenli bir hayatımız olsun akşam eşim ve çocuklarımla beraber sofraya oturayım diye...Biraz  öncede İstanbul'a yolcu ettim onu.Neyse bu konuda ayrı bir post yazıcam biraz size iç dökücem anlayacağınız :)

Şimdi gelelim moda haberlerine biz daha yazlık alışverişlerimizi bitirmeden fall 2011 ready to wear görünleri çıktı bile şöyle bir göz attım ve beğendiklerimden bazılarını şimdi sizinle paylaşıyorum

 ALEXCANDER MACQUEEN

 ALEXCANDER MACQUEEN
 ALEXCANDER MACQUEEN

 AZZARO(fiyonk aşkı bitmeyecek sanırım)
AZZARO

 BCBG MAX AZRİA(yeşilin bu tonunu yani hardalı bu kış çok göreceğiz gibi burrbry de kolleksiyonunda ana renk olarak hardalı ve kiremit kırmızısını kullanmış.)
 BCBG MAX AZRİA
 BCBG MAX AZRİA
 CALVİN KLEİN


Devamını görmek isteyenler style.com a bakabilir.
Bende zaten diğer tasarımcılara bakacağım ve beğendiklerimi yine sizinle paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...