BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

9 Haziran 2011 Perşembe

YIL SONU GÖTERİMİZ VE NE GİYDİM

Bu hafta baya yoğun geçiyor pazartesi günü büyük oğlumun Gaziemir akm de konseri vardı.2 saat beklemeden sonra sadece 10 sn. sahnede kalmasına rağmen ailecek baya heyecan yaptık.Kendisi 5 aydır gitar kursuna devam etmekte ve kursun yılsonu konserinde yıldızların altındayı çaldı baya heyecanlı idi ama hiç hata yapmadı oğluşum.Eşimle gittiğim bu proğramdan hiç fotoğrafım yok çünkü kendisi benim fotoğraf çektirmeme sinir olur.
Dün ise okulun yılsonu gösterisi vardı ve hava inanılmaz sıcak izmirde çiçekli tril tril bir bluzum var ama öalesef kollar kısa içine badi giymem lazım ama giysem kurdeşen olurum kesin son anda sapasağlam badinin kollarını dirseklerine kadar kestim ve o şekil kollarıma taktım.

 Kombin bu nasıl olmuş? şalım İstanbul ganimetlerinden Büyükçekmece pazarından alındı 2 renk almıştım biri hatırlarsanız kardeşimin nişanında giydiğim kıyafetin üstüne takmıştım.keşke başka renklerinde de alsaymışım çok kullanışlı hiç iğneye gerek yok kaymıyor ve incecik bunaltmıyor
Bu da oğlumun gösterisinden ismi ormanda bir mahkeme oturan aslana derdini anlatan siyah beyaz kostümlü porsuk efendi de benim oğlum
Bugün de arkadaşının doğum günü vardı sabahda onun için koşturdum hediye işleri falan okuldan gelincede gidip sağlık raporu alıcam yazın yüzme kursuna gidebilsin diye Allahım şimdi bitanesi okulda üçü birden okula gittiğinde ben napıcam heeeeelppppp
Allaha Emanet Olun
Nilerk

7 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

kombinin çok şık olmuş cnm. izmir sıcağında yanmaktansa sağlam badiyi kesmek daha mantıklı :)

eslemce dedi ki...

süper olmuş,rahat ve şık:):)
hemde yıldızların altındayı söylerken oğluşun:)
e daha ne olsun:)
sevgiler

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyorsun.kolları kesmek akıllıca:)
bu arada sen üç çocuk mu doğurdun şimdi?

hilal h dedi ki...

çok yakışmış seni gören bekar zanneder valla..ve ayakkabılarını nereden aldın?

nilerk dedi ki...

yemyeşildeniz:sağol canım o an bana da mantıklı gelmişti ama sonradan acımadım değil aslında çünkü o badinin petrol tonunu bi daha bulabilirmiyim bilmiyorum

eslemce:sağol canım sana da kocaman sevgiler...

sezobigo: bende bazen inanamıyorum üçüne birden bakınca ben şimdi diyorum üç çocuk annesimiyim bazen çok korkunç gelmiyor dersem yalan olur ilerisini düşününce...

hilal:yok yok anlaşılıyor bekar olmadığım gençkızların yüzünde ki o canlılık parlaklık kalmıyor haliyle .Ayakkabıyıda bilmem kaç sene önce bakırköy pazarından almıştım yanlış hatırlamıyrsam 10 tl ye bende çok severek kullanıyorum ama kısa süreli gezmelerde başta rahat da 2-3 saat sonrası acıtmaya başlıyor var bir iki tane böyle ayakkabım görünüşü için rahatına bakmadan aldığım tamam tamam bir ikiden fazla :)

edibe @ edbdesigns dedi ki...

bluzunu cok begendim ve bluzunle kombinledigin sal rengi, kolluklar harika durmus canim.. bahar gibisin masaallah :)

adiloş dedi ki...

gerçekten hoş olmuş giydiklerin o çiçekli tiril tiril kuamaştan gömlekler acaip revaşta ben de mağazamda iyi sattım ama düşüncen güzel ben de tesettürlü olup da giymek isteyenlere bulamıyordum senin fikrini sunacağım onlara öpüldün :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...