BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

27 Temmuz 2011 Çarşamba

BEKLENEN FOTOLAR AHHHH İSTANBUL

 Otobüs yolculuğumuzdan bir kesit sevgili kızım gayet ciddi bir şekilde kulaklıklarını takıp animasyon filmini seyrederken uzun yolda gayet rahat uyuyan ben bu yolculuk sırasında hiç uyumadım... 
 Uykusuz yolculuğun ardından kardeş ve müstakbel nişanlısıyla gidilen alışverişten... Kapalıçarşı 
Nişan telaşı sona erdikten  sonra sevgili kuziyle çıkılan İstanbul turu Aksaray metro çıkışı...
 Tramvayın camından Karaköy kesiti.... 
 Galata kulesine çıkan merdivenler...
 Galata kulesine giden yokuşta içini didik didik karıştırdığımız nes butik.... Tavsiye ederim
 Bu yüzük de aklım kaldı sevgili kocaya gösterildi bilmem belki bir güzellik yapar yolu İstanbul 'a düşerse...
 Hala çıkamadık butikten....Karıştırmaya devam iki küpe alındı nes 'den fotolarını çekicem inşallah...
 Kuleden İstanbul'a bakış...
 Tarihi tünel tramvayına ilk kez bindikten sonra taksim'de porta cafede midemizdeki gurultuları durdurmak için bir mola...
Sonra kocaya evet dönüyoruz diyip, bir çılgınlık yapıp Ortaköy'de waffle kaçamağı boğaz havası almadan İstanbul turu tamamlanamazdı dimi ama :)
NİLERK

7 yorum:

eslemce dedi ki...

süper olmuş,içim acıldı...bende özledim İstanbulu...en kısa sürede kaçmalı oraları...ortaköy havası solumalı...

xcelis dedi ki...

keşke o waffle görmeseydimmmm =))) harika fotolar canım istanbul gerçekten bambaşka
yüzüğünede bayıldım renk ve model olarak süper
Öpoomm

SEVECEN dedi ki...

ne güzel gezmişsiniz çocuklara annen baktı galiba :)

Adsız dedi ki...

ah istanbul diyorum sadece...kocaman 4 yıl oldu gitmeyeli...öle özledimki her milimetresini...benim yerimede gez dolaş canım

nilerk dedi ki...

hepinize teşekkürler kızlar o kadar kısıtlı girebiliyorum ki nete hakkıyla yorumlarınıza cevap yazamıyorum inşallah bodrumda daha rahat fırsat bulurum ....

Nil dedi ki...

O YÜZÜK TEK PARÇA MI? GERÇEKTEN ÇOK ŞIKMIŞ
O WAFFLE ŞİMDİ BURDA OLSAYDI OFFF

adiloş dedi ki...

istanbulda iken yapamadılarını bak tatile gelince yapabiliyorsun bu taraftan bakarsan ne mutlu sana zaten hergün isatanbulda olanlar mesela ben bu dediklerini en son nezaman yapmıştım hatırlamıyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...