BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

18 Temmuz 2011 Pazartesi

İstanbul çooook sıcak

Geldiğimden beri eriyorum resmen tamam İzmir de sıcak ama bu ne yahu terleme şikeyeti olmayan ben akıyorum resmen .

Üç çocukla bi cesaret çıktık biliyorsunuz İstanbul yoluna korktuğum kadar korkunç olmasa da zor bir yolculuktu benimn için .Yıllardır otobüs yolculuğu yapmamıştım ben ünüversite zamanında çom severdim uzun yolu yaşlanmışım sanırım.Annemle büyük oğlum Enes yanyna oturdular ,bende asım ve berra ikilisiyle oturdum Berra'nın kulaklıukları takıp film seğretmesi görülmeye değerdi doğrusu bi de abisiyle kavga etmeselerdi çok sıkıntı olmayacaktı uyumak istediğin de tekme sallamaya başladı Asıma o da dirsekleri ile karşılk verince çağreyi ortaya oturmakta buldum tabii çok rahatsız bir oturuştu ama kavga etmelerinden iyiydi.

Neyse hiç uyumadan annemlere vardım kahvaltı yapıp ağrı kesicilerimi içip kızkardeşimle nişan alışverişine çıktık akşam eve geldiğimizde saat 10 30 du ve ben artık nerde olduğumu bile algılayamaz haldeydim.

Diğer detayları nişan fotolarını daha sonra paylaşacağım.

Büyük haberler var hayatımda Duanıza muhtacım.

NİLERK

1 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Allah gönlünün muradını versin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...