BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

21 Haziran 2012 Perşembe

SICAKLARDAN ERİMEDİM YAŞIYORUM:)

Selam Canlar,


Birkaç gündür baya yoğunum ; bir misafir ağırlama ,bir deniz maceramız ve bir düğün gezmemiz oldu aralarda da artık kişiliğimin parçası ,vazgeçilmezim uzak kaldığımda kendimi eksik hissettiğim temizlik ,çamaşır,ütü,yemek yapma gibi faliyetlerim :)


Bu arada büyük oğlum evden ilk ayrılığını yaşıyor manevi hayatı için bir aylığına yatılı bir kursa yazdırdık hem de farklı bir şehirde daha ilk günlerimiz şimdilik bizi pek aramıyor gibi bakalım bu süreci nasıl tamamlayacağız .
Daha sonra görüntülü postlarla buluşmak üzere şimdilik bu kadar bir ses vereyim dedim.


NİL-ERK

2 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

ahhh aahhh benim oğlumds ystılı kursta. Rabbim bize sabır versin başka ayrılık göstermesin inşallah

nilerk dedi ki...

Tala bıraktığım izler : amiiin canım bütün kış dünya hayatı için gerekli olan eğitimlerine uğraşıyoruz yazın da bunu yapmamız lazım dayanacağız biraz artık...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...