BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

23 Haziran 2012 Cumartesi

SAKİN GÜNLER ...

 Kim demiş koltukların oturma yerlerinde oturulur diye benim çocukların hiç biri minderlerini kullanmaz ya tepelerin dedirler ya kol koyma yerlerinde :) Berra da haklı canım ne yapsın klimanın en serinlettiği yeri bulmuş oradan seyrediyor televizyonu akıllı kızım benim :)
 Geçen salı günü ağırladığım misafirlerim için yaptığım blogger arkadaşlardan benim dünyam da gördüğüm nergis böreği çok güzel oldu şekli tutturana kadar bir iki tanesi bozuk oldu ama elim alışınca çok şık oldular tavsiye ediyorum efendim masanızı güzelleştirirler...
 Enginarlı-Baklalı bol yeşillikli pirinç salatası hem lezzetli hem çok sağlıklı tamam itiraf ediyorum benim damak zevkime çok uygun :)
Üzerine portakal sosu gezdirdiğim meyve şekerli,havuçlu,limonlu kekim .Fırınım bu sefer beni utandırmadı çok güzel kabardı devamını bekliyorum sevgili fırınım :)


Bu hafta başı yoğun, ortasından sonra tamamen boş geçti.Benim de dinlenmeye çok ihtiyacım varmış salonumda ki üçlü koltukla çok iyi arkadaş olduk bir iki gündür hiç bilgisayar bile açmak gelmedi içimden ara ara hepimize oluyor bu sanırım ...


Pazartesi günü  görümcem eşi ve çocukları geliyorlar sanırım önümüzde ki hafta da çok az uğrayabilirim bloğuma sizi özleyeceğim anacığım siz de beni özleyin anacığım :)


NİL-ERK

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...