BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

11 Ekim 2012 Perşembe

BEN DİKTİM NASIL OLMUŞ /KOMBİN/BİR SORU

Selam Canlar önce bir önce ki postum BB KREM yorumlarım da bir şeyi atladığımı fark ettim.Kremi alırken önce yüzüme uygulattım bir iki saat avm de dolaşıp sonra yağlanmadığına  kanaat getirdikten sonra aldım siz de öyle yapabilirsiniz.

Gelelim uzun zamandır paylaşacağım dediğim ilk kendi üretimim olan kıyafetime 

 Kumaş kız kardeşimin Kadıköy salı pazarından 5 TL  kaptığı taşlanmış ipek, dökümü ve rengi çok hoşuma gitti el koydum.Dikimi çok basit  kumaşı ikiye katlayıp tam ortasına bir yaka oyuyorsunuz onu yarım cm den kıvırıp temiz dikiş yapıyorsunuz.

Sonra kumaşın dört kenarını da temiz kıvırıp dikiyorsunuz kol altına da kol boyunuz kadar dikiş geçiyorsunuz .Bel hizasına da önden ve arkadan ilik açıp dikimi bitiriyorsunuz .Geriye kalan sadece kemer takıp beli büzdürmek bu kadar ben modeli bir plaj kıyafetinden esinlenerek yaptım.

Daha detaylı fotoğraflar bloğumun facebook sayfasında ...
Gelelim bu sabah facebook ve twitter sayfamda sorduğum soruya (orada daha sık paylaşımlar yapıyorum ) SİZCE BU MARKADAN KENDİME NE ALMIŞ OLABİLİRİM ? EVET TAHMİNLERİ BEKLİYORUM :)

NİL-ERK



4 yorum:

Adsız dedi ki...

Wow, süper olmus ;) iyi günlerde kullanman dilegi ile

sevgilerimle

Gurme Şirine dedi ki...

Salaş tuniklere bayiliyorum.
Cok guzel olmus.

Ds damattan bence saat aldın.

Seyyah dedi ki...

Salas olmasina ragmen cok zarif durmus üstünde canim. Güle güle, huzurla giyin insAllah. Sevgiler. :-)

fatma dedi ki...

ellerine sağlık cnm çokbegendimm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...