BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

23 Ekim 2012 Salı

YOLCULUK ÖNCESİ POSTU ...

OFFF Ne iki gündü anlatamam dün sabah size bebek postu yazdıktan sonra gece 12 ye kadar ayaktaydım ilk yere paralel olduğum anda zavallı ayaklarım şiddetli sızlama ve zonklama olarak bana şikayetlerini bildiriyorlardı :)

 İşte yaptığım işlerin listesi daha orada yazmayan da bir çok rutin işlerim var.Mesela çocukları okula götürüp getirmek gibi,ya da sofra kur kaldır ,çocukları doyur,kavgalarını ayır gibi gibi...

Listede gördüğünüz tatlı ve poğaça ilk kez yaptığım tarifler idi yola yanımda götüreceğim için güzelce paketlendiler o yüzden son hallerini paylaşmıyorum ama twitter dan ve instagramdan (nilerk) beni takip edenler başlangıç aşamalarını gördüler.Son hallerini de bayramdan sonra ağırlayacağım ilk misafir grubuna tekrar yapmayı düşünüyorum nasip olursa o zaman paylaşırım.

Yola çıkmadan hala yapılacak bir kaç işim kaldı o yüzden size geçenlerde  facebook sayfamda soru olarak sorduğum papyon ile yapılmış kombini paylaşıp izninizi rica ediyorum efendim...
Nasıl olmuş??

Yolda olan ve yola çıkacaklara yeniden hayırlı yolculuklar diliyorum sizde bizim için dua edin olur mu ?

NİL-ERK

5 yorum:

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

süüüppper olmuşsun.kim der 3 çocuk annesi..

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

of of cekete hasta oldum
yeni sezonsa markasını sorsam :D
hayırlı yolculuklar hayırlı bayramlar.
Allah'a emanet...

nilerk dedi ki...

Guzel seyler dukkani:cok tesekkur ederim

Nabrut:canim ceket benim tasarimim bir kac yil once diktirmistim

gunlukcugum dedi ki...

Hayirli yolculuklar ve hayirli bayramlar

nilerk dedi ki...

gunlukcugum: çok teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...