BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

1 Ocak 2013 Salı

HAFTA SONU BOL FOTOĞRAFLI


Bu hafta sonu yılbaşı nedeni ile bugün okulların tatil olması yüzünden baya uzun geldi bana .Demiştim ya hafta sonları kendimi çocukların özel şoförü gibi hissediyorum diye aynen öyle oldu cumartesi pazar önce basket kurlarına sonrada arkadaşları ile olan aktivitelerine yetiştirdim çocukları bir ara koşuşturmaktan öyle bunaldım ki sitemli twittler(nilerk) bilem attım .An an instagramdan (nilerk) paylaşımlar yaptım :)



 Bugün çocukları ne zamandır söz verdiğim eğlence merkezine götürdüm gördüğünüz Bodrum style efendim çok soğuk değil ama ama bol yağmurlu .
Tunik geçen mango indiriminden kaptığım parçalardan...
 Çok koştular ,kaydılar ,zıpladılar ve çoook eğlendiler onlar mutlu biz mutlu dimi ama :)
 Burada ortancamın sınıf arkadaşının doğum gününden bir resim .Bodrumda kışlar otller boş olunca böyle organizasyonlar için mekan bulmak sorun olmuyormuş onu anladım .Bir cesaret etsem bende mi çocuklara doğum günü yapsam acaba ?
AAA bunu anlatmasam olmaz ne zamandır istediğimiz sinema kaçamağını cuma akşamı sevgili Nesli ile yaptık tabi bu iş için babalardan lojistik destek almamız gerekiyor biliyorsunuz .Onlar çocuklara baktı biz de Pi nin Yaşamı filmine gittik farklı bir şeyler seyretmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum .Çünkü şu aralar vizyondaki filmler hep bildik senaryolar .
Tunik yine mango indiriminden kapılanlar arasında zaten üç parça almıştım üçüncüsünü de yarın giymeyi planlıyorum yani onu da yakın zaman da görebilirsiniz 

Arayı çok açmamak umudu ile postumu bitiyorum ve güzel bir günün tatlı yorgunluğu ile aranızdan ayrılıyorum :) Beni yorumsuz bırakmayın canlar  ...

Nil-erk 

6 yorum:

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Oh ne güzel bol eğlenceli ve dinlenceli olmuş faaliyetleriniz bende kocişimle bir sinema kaçamağı yapıcam bu hafta annem gelsin bize=)))

nilerk dedi ki...

YAŞAMSAL GANİMETLER: İnşallah yaparsınız çok iyi geliyor bizim çocukları bırakacak kimsemiz olmadığından sırayla gidiyoruz eşimle ama arada evde sinema keyfi yapıyoruz bizde :) züğürt tesellisi

samsun havası dedi ki...

merhaba.. çok güzelmiş oyun yeri samsunda yok maalesef böyle büyük:((
bizde sinemaya gidemeyenlerdeniz..bu arada bende beklerim bloğuma..

fatma dedi ki...

çocuklu annelerin dilindedir heralde şöölee keyifle sinemaya gitmek.bendoğumdansonra sıkılıyorum nedense duramıyorum durduğum yerde:)resimler çoknet değil ama çokhoş görünüyorsun.

SEVECEN dedi ki...

en son fetih 1453 e gitmiştim hamileyken:)Negüzelmiş tuniklerin valla ben öangonun yolunu unuttum desem:(

nilerk dedi ki...

Samsun havası : Bodrumda da bir kaç aydır var biz de ilk defa gittik İstanbulda yaşarken daha sık götürüyordum çocukları kış mevsimi kurtarıcı oluyor inşallah kısa sürede samsuna da açılır .AA siz açabilseniz keşke adamlar resmen para basıyor :)

fatma : teşekkür ederim .Doğum başlı başına zaten ruhsal değişim kaynağı ;)

Sevecen : Canım sen ne güzel verdin kiloları hazır indirimdeyken uğra derim tesettür firmalarından çok daha ekonomik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...