BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

3 Ocak 2013 Perşembe

BODRUM DA MEKAN ÖNERİSİ/ DÜN BUGÜN KOMBİN


DİKKAT UZUN AMA HEM KEYİFLİ HEM FAİDELİ BİR POST DUR :)



Selam Canlar ,
Fotoğraf kotam izin verdiğince postlar yazmaya çalışıyorum anlayacağınız hala kota meselesin çözmüş değilim.
Yoğun ve uzun bir hafta sonundan sonra bakınız bol fotolu şu posta çok yoğun iki gün daha geçirdim dün efendim 15 de bir toplandığımız kahvaltılı günümüze .Gerçi gün kelimesini sevmesem de, bizim ki de pek klasik günlere benzemese de periyodik olduğundan başka bir isim gelmiyor anlatmak için size .Bildiğiniz günler evlerde olur hani pasta börek çay falan biz hem dışarıda hem de genelde kahvaltı saatinde buluşuyoruz .

İşte dün bunları giydim .Bahsettiğim mango indiriminden kaptığım üçüncü ve son tuniğim ben en çok rengini ve tril tril (nasıl bir tabir ise ) oluşunu beğendim bir de mevsimsiz bir parça özellikle Bodrum da dört mevsim giyerim ben bunu .Bol pantolon ve siyah-sarı şal ile kullandım .Kuru kafalı bilekliğim ise bu aralar favorim.

Biz genelde Aslı börekte yapıyoruz günü , yanılmıyorsam bir adet var zaten Bodrum da (yanılıyorsam da uyarın) .Üst katı tam bizlik oval büyük bir masası var ve herkes birbirini görebiliyor bu sayede muhabbetleri kimse kaçırmıyor :) Zaten o saat de bizden başkası da olmadığından sabah başlayan kahvaltı öğleden sonra bitiyor

Dünün ayrıca bir önemi vardı benim kızımın ve bir arkadaşımızın doğum günü idi ben kızımınkini haftaya kutlayacağım için söylememiştim kimseye ama arkadaşlar unutmamış hediyelerle gelmişler Berra'nın haberi olmadığından çok şaşırdı .Bizde arkadaşa pasta ile sürpriz yaptık bunların detaylı fotoları instagramda (nilerk)malum burada kota sınırı var

Bugün ise bizim her perşembe evlerde toplandığımız arkadaşlar ile değişiklik yapıp kahvaltı programı organize ettik yetmişler esintili kombinim bugün giyildi anlayacağınız, üzerimde ki parçalar (şal hariç ) yıllarını yazsam kocaman bir alkış duyarım sanırım :) o kadar eski yani 
Mekan Bodrum-Yaka Köy de dibekli Han,  bugüne kadar nasıl duymamışım hayret ortam çok süper tamamen taş bina, şömine, otantik dekorasyon , avlusu ,el sanatları sergisi ,müthiş lezzetli ürünler ve tabi ki çok sıcak bir ilgi sanırım bundan sonra çok sık uğradığım bir yer olacak tabi ki yazları hariç .Mekan hakkında anlatılacak çok şey var aynı zamanda sanat köyü olarak da geçiyor en iyisi internet sitesine bir göz atın derim  www.dibeklihan.com  benden geçer not aldı yani :)

Ayrıca bu grupta çok sevdiğim ve benim bayram elbisemi diken ablamın ( hatırlamak için tık tık )da bugün doğum günü idi. Ben daha bir kaç gün var düşüncesi ile hazırlıksız yakalandım ama,mekanı işleten bayanın kendi elleri ile yaptığı mandalinalı chese cake imdada yetişti dehşet bir şeydi.Tarifini istedik tabi ki vermedi :) Tabi pastanın mumları Berra ile beraber üflendi bknz. instagram :)
Gelelim bugünün son saatlerine ben eve kendimi atmış eşofmanları üstüme geçirmiş iken  Berra'mın kankaları ellerinde pasta ve hediyeler ile geldiler kızım ne mutlu oldu ne mutlu arkadaşları ve abileri ile beraber kestik pastasını ee ben de haftaya yapacağım için doğum gününü sanırım bu yıl bir hafta sürecek Berroşumun kutlamaları olsun geçen sene hiçbir şey yapamamıştık o telafi olacak .

Ama uyarmıştım uzun bir yazı olacak diye sonuna kadar okuduysanız ne mutlu bana, bir de yorum yazar boşluğa konuşmadığımı kanıtlarsanız ben bu blog olayından vazgeçmem kolay kolay herkes yavaş yavaş kopsa da yaprak gibi  ...

NİL-ERK 

6 yorum:

Fadime Çakır dedi ki...

Öncelikle üç çocuklu bu güzel anneye kocaman bir maşallah sizi twitter ve instagramdan da takip ediyorum orayada yazmıştım mangodan kaptığınız:) üç parçayada bayıldım hatta bir ben bulamıyorum diye itirafta da bulunmuştum, dün zara dahil indirime giren birçok mağazaya gittim ama yine eli boş döndüm:( kombinleriniz çok hoş ben biekliğinizde çok şık duruyor ben bir türlü alışamadım kuru kafalı ürünlere. Sağlıcakla kalın sevgiler..

hilal dedi ki...

merhaba..her şey çok hoş takip etmeside:)) ama yorum bırakmak zoruma gidiyor:)))sevgiler

hyt dedi ki...

üzerinizdeki elbise mango di mi bende de var aynısı ama birtürlü kendime yakıştırıp giyemedim senelerdir dolap bekliyor malesef halbuki çok beğenerek almıştım

nilerk dedi ki...

Fadime Çakır: Evet sizi hatırladım .Bazen bana da olur çok ihtiyacım olduğu zamanlarda bile eğer modum da değilsem bir şeyler bulamam ama size tiyo vereyim önce mağazayı bir ucundan başlayıp sonuna kadar gezin bu sırada gözüne kestirdiğiniz ne varsa alın ve deneme kabinine gidin bazen askıda çok beğenmediğiniz bir şey üstünüze giydiğiniz de bam başka durabiliyor nasıl olsa denemesi bedava :)

nilerk dedi ki...

Hilal : merhaba yorumlar da bizim alkışımız :) iki kelam da olsa yaz lütfen :)

hyt: evet mango ben çok beğenerek kullanıyorum hem zayıfta gösteriyor boyu biraz kısa olduğundan uzun çizme ile kullanmak zorundayım yoksa yazın bile giyerim :)

hilal dedi ki...

bak ben yine geldim:))nerelerdesin bende bloguma beklerim.http://balm-hilal-hilal.blogspot.com/
hilal ve hobileri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...