BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

11 Şubat 2013 Pazartesi

BİRLİKTE YAŞLANIYORUZ...


Hani büyükler evlenen çiftlere der ya birlikte kocayın (yaşlanın) diye ,işte bu laf çok doğru sanki düğün hazırlıkları telaşım yeni bitmiş gibi gelirken geçen hafta 13.evlilik yıl dönümümüzü kutladık.Arada ki üç çocuğu hiç saymıyorum bile hala onlara bakıp :
-AA sizde kimsiniz !diyorum bazen 
Evet şaka maka birlikte yaşlanıyoruz çok şükür.

İlk evlendiğimiz de kesinlikle o upuzun tek yastıkta yatacağız deyip, sonra gecede onmilyonyüz kere yastığa kendi ekseni etrafında tur attırma alışkanlığı olduğunu keşfedince beyimizin, aynı hızla küstüm yastıklarına dönmemiz gibi farklı farklı kişilikler ve alışkanlıklara sahip olmamızın bize kazandırdığı sabır,hoşgörü ara arada cazgırlıklarla yolumuza devam ediyoruz.

Bu yıl İstanbul tatili,Karaca da ki indirimden kaptıklarım (bknz:instagram ) ve yakın zaman da almayı planladığımız kurutma makinesinden dolayısı ile hediye olayına girmeye yüzüm olmadı :)

Cumartesi akşamı yemeğe çıkmaya karar verince ben de bir ne giysem telaşı başladı hem güzel olayım ,hem abartısız şık olayım istedim sanki ilk kez buluşaz baya heyecan yaptım anlayacağınız ,sonra da heyecanlanmama mutlu oldum :)



 O kadar düşünüp düşünüp bu kombini seçtim nasıl olmuş?Yaka İstanbul dan satmak için aldığım yakalardan ben çok sevdim bakalım taliplisi çıkacak mı ?

Eşim bir arkadaşının sahibi olduğu otelde masa ayırtmış gerçi kimsecikler yoktu garson bile sizin için kapattık esprisi yaptı :)

Bir bakıcı ayarladık tabi ben daha yolda iken bir sürü senaryolar kurmaya başlayıp ,tedbir olarak kızın kimliğini almadığıma pişman olup topu topu 3,5 saatlik gidiş geliş süresinde üç kere evi arayıp .Benden beklenen pirpirikli anne performansımı düşürmedim evvel Allah 

 Yorumsuz...
Gecenin sonunda bize böyle minik bir sürpriz yaptılar minik pastanın üzerine konan mumların birinin mavi birinin pembe olmasına çok mutlu olup gözlerim dolunca eşim bombayı patlattı :

-Gerçekten Amerika'ya buradan yol yapmak siz kadınları anlamaktan daha kolay !!!

Ahhh Ahhh ne diyim ki ben şimdi .Bu güzel gece için eşime....
 Sabredip sonuna kadar okuduysanız size .....Teşekkür edeyim ...

NİL-ERK


9 yorum:

GüzelGül dedi ki...

allah ömür boyu ayirmasin mutlulugunuz sonsuz olsun :) bu arada sen kilomu verdin harikaaa incecik görünüyorsun :))

Mein Blog/Blogum

Swotpisces dedi ki...

nice senelere inşallah... :)

Nil'in Melikesi dedi ki...

maşallah size :)

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Daha coookkk uzun yillara diyorum, o kadar guzel kaleme almissinizki, bir basladimi okumaya yarim birakasi gelmiyor:))

fatma dedi ki...

uzun seneler geçirmeniz dileğiyle mutlulukla huzurla inş.

samsun havası dedi ki...

allah tekrarlarını nasip etsin :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

mutlulukla, huzurla geçireceğiniz daha nice güzel yıllarınız olsun inşaAllah
sevgiyle...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

daha nice güzel günleriniz olsun inşallah..

nilerk dedi ki...

hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Ayrıca GÜZEL GÜL :yok vermedim aslında hatta vermem gereken bir dönemdeyim ama diyet lafı benim bünyede ters tepiyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...