BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

15 Şubat 2013 Cuma

PAPYONLU KOMBİNLERİM :)

Selam Canlarım,
 Bloğa post yazma sıklığı ne kadar azalsa da giydiklerim bloğun facebook sayfasında kombin albümün de ,pişirdiklerimi ne pişirdim albümün de diy çalışmalarımı da el emeklerim albümün de  paylaşıyorum ayrıca instagram da (nilerk kullanıcı adı ile) anlık çok fazla paylaşım yapıyorum .Eee bir de buna twitter(yine kullanıcı adım nilerk) eklenince anlayacağınız sanal -sosyal hayatım gerçek-sosyal hayatım kadar yoğun ...

Hani taaa şu post da, aldığım papyonu size göstermiştim ya o papyonla yaptığım kombinleri paylaşmadığımı fark ettim .Tahmin edersiniz ki Bodrum da tesettürlü bayan sayısı dikkat çekecek kadar az. Ben de biraz klasiğin dışın da giyindiğim için  dikkat çekiyorum galiba, papyon olayı da sanırım biraz fazla oldu Bodruma ama ben severek kullanıyorum ve değişik renklerde kendime yapsam mı diye düşünüyorum...

Eveet ailenizin garsonu nasıl :) Gri ceket son İstanbul gezisinden ganimet, kumaşı çok hoş ben yazın da bu ceketi çok sık giyerim,söylemedi demeyin :)
Bu kombini kurban bayramından önce giymiştim.Tütü limon sarısı  etek ,dantel detaylı gömlek ve papyon cesaret istiyor dimi :) 

Ee sizden de yorumları alalım bakalım böylelikle genel fikri öğrenmiş oluruz ama benim bu iki kombini de beğendiğim gerçeğini değiştirmez (blog yazarı burada biraz ukala olduğunu kabul etmiştir efendim )...
NİL-ERK


4 yorum:

Unknown dedi ki...

ukala mı estağfirullah:) bende çok beğendim papyon sarı tütü etek gerçekten cesaret ister. çok şık ama.bende kendim yapıcam papyonumu:)

arch.fikriye dedi ki...

bence iddialı ama çok şık.sizede yakışmış.bence çevre neder değil ben sorusu olmalı.bende renk renk yapıp kullanacağım gömleklerimle elim değmiyor bir türlü şimdi sizden ilhamla yapacağım:))kombinler süper maşallah 3 çocuğa rağmen sizde süpersiniz Allah nazardan esirgesin.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

kabul papyon hoş bir detay ama bu gözümün alışmadığı gerçeğini değiştirmez:)

nilerk dedi ki...

tuğba yıldırım: çok teşekkür ederim yapınca papyonları paylaş bizimle biz de görelim :)

arc.fikriye : ay çok teşekkür ederim şımardım papyonları yapınca paylaş biz de görelim :)

nabrut: :) haklısın bazı şeyleri herkes beğenecek diye bir kural yok bak birazdan ben de beğenmediklerim hakkında post yazacağım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...