BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Mart 2013 Çarşamba

KOMBİN-NE PİŞİRDİM-HABERLER


Selam Sevgili Okuyucu , arayı açtık yine.O zaman şöyle uzun bir karış post yapalım hazır mısınız ?


 İlk benden bir kombin gelsin ,dün böyleydim . Beyaz tenli olduğumdan açık renk eşarp ve şal kullanmaya çekinir çok solgun gözüktüğümü düşünürdüm.Dün bu resmi instagramda (nilerk) paylaştım ve gelen yorumlar sayesinde ilk kez kullandığım bu şalı daha sık kullanmaya karar verdim.
 Dün sabahın köründe yaptığım mamaları görüyorsunuz .Bunlar büyük oğlumun sınıfına gitti çocukların şansından mıdır bilmem normalde poğaça yapmayı pek beceremem bunlar pek bi güzel oldu hemen hamurunun tarifini  vereyim size :
 1/2 su bardağı yoğurt- 1/2 su bardağı süt -1/2 su bardağı erimiş margarin- 1/2 su bardağı sıvı yağ- 1 yumurta -tuz-2 paket kabartma tozu -un 
 Gelelim iç haberlere yani bizden haberlere : Gönüllüsü olduğum dernekte 8 mart dünya kadınlar günü etkinliği düzenleyeceğiz ve hazırlıklar devam ediyor .Bu şirin çiçekleri davetiye olarak kullandık .

Kelebeğin rüyasına hala gidemedik :( .Bakalım bu cuma için tekrar niyetlendik inşallah gidebiliriz.

Çocuklarla çümbüşümüz tam gaz devam çok şükür .(twitterdan takip edenler bilir kullanıcı adım nilerk sizde katılmak isterseniz sohbetlerimize )

Ailem de İstanbul dan ilk kopan bizdik şimdi annem ile babamın Adana'ya ,geçen sene evlenen kız kardeşimin de Sakarya'ya taşınacağı kesinleşti .Her şeyde vardır bir hayır diyorum ama bir tarafım da üzülmüyor değil .

Şu yoğun günleri atlatayım 500 kişiye yaklaşmamızı kutlamak için bir hediye kampanyası yapacağım,kendi el emeğim olacak çok beğenileceğini düşünüyorum o yüzden takipte kalın canlar 

Hadi ben kaçayım artık bugün ki programa gitmeden önce biraz işe güce bakayım . Hoşça kalın beni seven ,sevmeyen,bir de severmiş gibi gözükenler ...

NİL-ERK





9 yorum:

adiloş dedi ki...

Abla ben sana aslında açık renkli eşarpları hep yakıştırmışımdır hani senin simli beyaz bir şalın vardı uzun süre bana da kullanmak nasip olmuştu ben o zamanda sana söylemişimdir tesettüre ısındıran vesile olan sebeplerden biriydi resmen.
Ailemiz ayrı ayrı şehirlere taşınıyor inşaallah helal rızık adına yapılmıç göçler olma hasebiyle rabbim inşaallah hicret sevabını versin.
Kombinlerine bayılıyoruz zaten yoruma bile gerek yok.Hayır peşinde koşturduğun her anını bereketlendirsin rabbim dünyalık işlerine de kolaylık versin inşaallah.
Evlatlarına hem dünyalık hem ahiretlik verdirdiğiniz eğitimler için de hem eniştem hem senden rabbim razı olsun inşaallah...

samsun havası dedi ki...

evet yoksunuz bu ara.. maaşallah ama pek bir aktifsiniz ne güzel :))

mihrimah dedi ki...

şal gerçekten çok şık olmuş.iyi günlerde kullan canım.pastalar iştah açıcı görünüyor.afiyetler olsun....çiçekler pek güzel görünüyor.....sevgiler.

SEVECEN dedi ki...

Açık renk şal çok yakışmış bende beyaz tenliyim amaaçıkrenk kullanıırım ve kesinlikle daha çok yakıştığına inanırım,bayıldım bacım ya...gömleğinede zayıflığınada gözlerinede:)Maşallllahhhhhhh sana,şalın pek rahat bişeye benzio markası nedir acceebbeeee...bacım bu arada sanırım ben blogumu kapatıyorum ilk sana haber vereyim dedim

Unknown dedi ki...

s.a.blogunuzla yeni tanıştım ama gezmekten çok zevk aldım diyebilirim, paylaşımlarınız çok hoş sahiden..

görüşmek dileğiyle..

sevgiler

nilerk dedi ki...

Adilos : canim guzel yorumun ve dualarin icin cok tesekkur ederim rabbim sizin de islerinizi yoluna koysun sizde yeni bir surece girdiniz Allah yar ve yardimciniz olsun

nilerk dedi ki...

Samsun havasi : evet guzel kosusturmacalar bunlar insaallah hakki ile yapabilmek nasip olsun

mihrimah:benden de sana sevgiler :)

Tuba erg:hos geldin bloguma sefa geldin :) yorumun icin tesekkurler her zaman beklerim

nilerk dedi ki...

Sevecen : canim yorumun icin tesekkur ederim . blogunu kapatmana cok uzuldum sen benden de eskisin. ama vardir bir bildigin ,paylasmak istersen face den ozelden yaz .beni takip etmeyi birakma ama :) sevgiler

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

kesinlikle bende açık rengi çok yakıştırdım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...