BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

18 Mayıs 2013 Cumartesi

MOBİLYALARIM ESKİMİŞTİ BOYATTIM NASIL OLMUŞ ??


13 Yıl önce evlenirken almıştım salon takımımı ,3 şehir ,5 ev değişikliği bir de üç çocuk faktörü siz tahmin edin mobilyaların halini yine de alırken mobilyacı sıkılacaksın ama eskitemeyeceksin demişti mobilyaları.Dediği gibi de iskeleti çok sağlam çıktı .

Bodrum'a taşındıktan sonra : evimin öncesi ve sonrası postu yazmıştım orada daha detaylı fotoğrafları var eşyalarımın 

 Açık mutfaklı bir ev benim ki mutfak masamın ahşap kısımları siyah salon masam ise venge rengindeydi  . Hali ile yan yana hoş durmuyordu .Birde salonun sandalyeleri çocuklar ve yılların etkisi ile kirli duruyordu ne kadar silsen de, işte bu sebepten iyice soğumuştum mobilyalardan kiracı olduğum için de yenisini almak çok mantıklı gelmedi.Boyatma fikri böyle çıktı işte...
 İnstagramda (nilerk) parçalar geldikçe paylaştım. Komple beyaza iyi ki boyatmamışım böyle daha hoş oldu .Üstler ceviz ahşap renginde altlar ise beyaz .Sandalyelerin oturma kısımları da koltuk örtülerim de ki gül desenlerine uysun diye gülkurusu -pembe tonlarında oldu 
 Hazır onları boyatırken zigon sehpalarımı da araya kaynattım :) onlar da yenilenmiş oldu .

Konsolun üstünde ki dekorlar evde vardı zaten salon masamın üstü şimdilik boş orası için de kız kardeşim ile bir kaç fikir geliştirdik .Onuda halledince paylaşırım inşallah.Birde lambalar hala ampül formatın da acele etmiyorum içime sinen bir şey bulursam alacağım böylelikle salon dekorasyonu tamamlanmış olacak.Nasipse yatak odama el atacağım ondan sonra ,henüz eşimin haberi yok ama vakti gelince mecburen olacak.Şimdiden adama ter döktürme yelim dimi :) 

Gerçi yeni bir takım alsaydık bu kadar hesaplı olmayacaktı kıymetimi bilsin dimi sevgili okuyucu ...

NİL-ERK 

11 yorum:

hilal dedi ki...

çok güzel olmuşlar güle güle kullanın:)
bende boyatmayı düşünüyorum fiyat konusunda hiç bilgi sahibi değilim???sevgiler

Adsız dedi ki...

süper olmuş beyz ve ahşap hem şık hem de sıcak bir görüntü vermiş.Günüzmüzde lake mobilyaya düşkünlük arttı ama siz eski mobilyanızı degerlendırıp hem yenı bı tasarım vermıssınız ahsaptanda vazgeçmemişşiniz :) ahşap mobılyanın uzerınde oyalı danteller daha hoş duruyor. birde nerde ve ne kadar tuttuguyla ılgılıde bilgi verebilirseniz bizim içinde bir fikir olur :)

kış güneşi dedi ki...

gerçekten çok değişim yaşamış ev bizde eskileri atamadığımız için ve değerli olduklarından boyatıp kullanıyoruz süper

FERİDECO dedi ki...

Çok güzel olmuş ferah görünüyor güzel günlerde kullan canım

gunlukcugum dedi ki...

Bende cok beendim...eski mobilyalar cok Saglam...iyiki boyattiniz...guzel gunlerde kullanin ep

nilerk dedi ki...

Hilal : Acikcasi bende cok fiyat arstirmasi yaptim desem yalan olur tavsiye uzeri bulmustum zaten boyayacak kisiyi 1250 tl mal oldu bana hepsi ama buyuk sehirlerde belki daha hesapli yaptirilabilir

İsra : 1250 tuttu hepsi yorumun icin ayrica tesekkur ederim

Kardelen sezgin :guzel yorumunuza tesekkur ederim

Ferideco : Cok sag ol :)

Gunlukcum :tesekkurler...

Syhn dedi ki...

bilsin tabii ;)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

cok sık olmuş :D

sinem dedi ki...

yeni moda
ev textilinde harika ürünler tasarlamışlar

nilerk dedi ki...

Syhn : :)) bence de

the bircan : çok teşekkür ederim

madammoda dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, güle güle kullanın. Üst kısımlarını ahşap renginde kullanmak da ayrıca hoş olmuş ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...