BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

13 Ağustos 2013 Salı

DELİ CESARETİ ... Mİ ACABA ???


             
      Oooo yine ne kadar açmışız arayı ,neyse çok okuyan da kalmadı galiba blogları ... Ben kendi arşivime kayıt olsun diye bir de konuşup konuşup rahatlayayım diye yazarım arada yine buraya gelirseniz ne ala ,ha bir de yorum yaparsanız o zaman kaymaklı olur ...



Efendim bu postun konusu benim ilk defa yalnız olarak uzun yol şoförlüğü yapmam . Kız kardeş ile  aylar öncesinden konuşup anlaşılan tarihte ; ailemin tüm fertleri ile buluşmak için kaptım üç çocuğumu Bodrumdan önce İzmir ,bir gece dinlenip sonra Sakarya'ya gittim .Annem ile  babam Adana'dan geldi ,erkek kardeşlerim de İstanbul'dan .Bahanemiz doğumuna az bir süre kalan karakızanımın bebeğine (Beril hanım olur kendisi ) yeni moda bebek partisi yapmak. Biz bu bahane ile çok güzel bir aile buluşması gerçekleştirdik ,kız kardeşim de Sakarya da yeni taşındığı evinde çok güzel ağırladı bizi .

Daha sonra ki planımız önce Sakarya ve çevresini sonra İstanbul'un altını üstüne getirmekti ama ramazanın ikinci gününde benim yıllar sonra ciddi şekilde hastalanarak yatak döşek yatmam tüm planları suya düşürdü...



Biraz kendime gelip ramazan da seni görmem lazım diyerek hasta hasta gittiğim Eyüp sultan da verilmiş pozu görüyorsunuz.

Daha sonra da bir an önce kendimi evime atmam lazım değip en üst de ki resim de gördüğünüz gibi üç bıdık ve ben İstanbul ve Bodrum arasını 12 saat de alarak evimize vardık ...

Bundan alınacak dersler :

1- Sen ne kadar plan yaparsan yap Mevlam neyi nasip ederse onu yaşarsın.
2-Navigasyon çok iyi bir icat ( tüm yolculuk boyunca yardımcım oldu )
3-Allah nasip ederse bundan sonra dünyanın bir ucuna araba sürebilirim onu öğrendim.
4-Çocuklu yolculuklarda DVD player şart çok işime yaradı (madagaskar serisini ezbere biliyorum tabi sadece sesini )

Zaten biliyorsunuz instagram da twitter da daha aktifim orada bana eşlik etmek isterseniz nilerk olarak bulabilirsiniz...

Bayram postu yapmayacağım çünkü çok ekstrem bişi olmadı ,ama bir hafta sonra bir düğün, sonra da tatil var . İnşalllaaaaaaaaah tatil postu yapmak bana da nasip olur . Amin...


Selametle NİL-ERK...



15 yorum:

Unknown dedi ki...

ben karşıdan karşıya geçmeye bile korkarken siz uzun yola cesaret etmişşiniz hemde 3 çocukla
maşşallah size:)

Unknown dedi ki...

3 çocukla 12 saatlik yol. helal gerçekten.
çok geçmiş olsun. ben saatlerce araba sürebilen biriyim ama gelin görün ki ne zaman tatil olacak olsa hasta oluyorum, fenalık basıyor.
stresten vücut zayıf mı düşüyor ne.
artık 1 saatlik yola bile gelemez oldum :(

Unknown dedi ki...

12 saat :o zor olmadı mı tek başına?

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
498. takipçiniz benim.
Bu arada çok güzel bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Unknown dedi ki...

ooo ii cesaret valla helal olsun.
sevgiler

ayşe betül dedi ki...

Geçmiş olsun
Ben de nerelerdesiniz die yazmaya girmiştim,face kullanmıorum,blogların takipçisiyim,sizi de kaybetmeyelim ne olur

nilerk dedi ki...

Aslı Kerem : İlk araba kullanmaya başladığımda hatırlıyorum da çok korkuyordum ,karnıma ağrılar giriyordu ama çok büyük özgürlük özellikle bayanlar için şart korkuları yenmek lazım ...

nilerk dedi ki...

B.B. TURGUT : çok geçmiş olsun hava değişimi gerçekten bünyeyi zayıf düşürüyor bize ders olsun vitamin takviyesi yapalım belli bir yaş dan sonra şart demek ki :)

nilerk dedi ki...

ZEYTİN ÇEKİRDEK : üç kere mola verdim ama çok şükür tahmin ettiğim kadar zor olmadı

nilerk dedi ki...

white glaze : hoş geldin her zaman beklerim ...

nilerk dedi ki...

Sezo bigo: teşekkürler benden de sevgiler ...

Unknown dedi ki...

bukadar marifetli olmak herkese nasip olmaz ALLAH güç kuvvet versin bloğunu ihmal etme ben takipteyim

Unknown dedi ki...

Maşallah :) gerçekten iyi cesaret..bu arada memleketimizesakarya ya gelmişiniz. bizde bayram için gittik geldik. şimdi blogumda oradan kalan fotolarla hasret gideriyorum. Beklerim bana da :) mucizelerduqqani.blogspot.com

deryagln dedi ki...

Yazılarına bayılıyorum Nilüm... arada birde olsa ki galiba seninle aynı sıklıkta bloğunu okuyorum :)Canım arkadaşım öpüyorum seni

nilerk dedi ki...

Deryagln: ooo deryam da gelmiş ,hoş gelmiş :) Sağ ol canımcım yorumuna beklerim her zaman keşke daha sık yazabilsem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...