BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

8 Ağustos 2014 Cuma

KOS GEZİSİ / KOS TRIP

Yine geç kalmış bir yazıyla ve yine uzun bir aradan sonra klavye başındayım ...

Amaç belli nankör hafızama inat anı biriktiriyorum...

Tam da vizesini alıp gidemediğim yerler listesine eklenecek iken kos adası gezimiz yine ve yeniden kuzen alperen in: çocuklar bana emanet gidin demesi ile gerçekleşti .Evet çok da uzaklaşmadık sonuç da evimizin balkonundan gözüken bir yere gittik ama pasaport ve vizeyle gittik ya ülke dışına çıkmış olduk ...

Bodrum limanından Feribot ile yaklaşık 20 dk. süren bir yolculukla  kos adasına varıyoruz .Daha önce giden arkadaşlardan ufak tiyolar alsak da kısa süren ee şimdi ne yapalım sorusu yaşıyoruz eşimle . Adayı gezdiren mini tren istasyonunu buluyoruz ama gelmesine daha vakit olduğunu görünce yürüyerek gezmeye karar veriyoruz. İyi ki de öyle yapıyoruz çünkü ana hatlar haricin de girdiğiniz ara sokaklar da mimari ve doğal bir çok fotoğraflık detay yakalayabildik .
 Bu merdivenler sanırım giden herkesin önün de poz verdiği merdivenler ...
Fotoğraf tutkunu eşim için bereketli bir gezi oldu.Sağ olsun bu sefer beni de bol bol çekti .

Roaccutane ilacını (sivilce tedavisi) kullanmaya devam ettiğim dönem de gittiğimiz için güneşten mümkün olduğunca korunmam gerekiyordu şapka ve gözlük hiç çıkmadı neredeyse.

Kos kalesi,hipokrat ağacı, old town da ki kilise, Defterdar cami, Hacı Hasan Cami,Arabın Lokantası,bizim gördüğümüz yerler arasın da ...
Dondurmaları çok güzel gidecekler için mutlaka denemelerini tavsiye ederim

Camilerin kapalı olması ve altlarının içkili restoran olması çok üzdü beni ama şaşırmadım tabi ki .
Sonuç olarak Bodrum kat be kat daha güzel kos dan sadece kosun daha yeşil gözükmesi biraz kıskandırdı beni .Zaten adaya yüzen bahçe de diyorlar.

Akşam dönüş feribotun da insanların bol bol alışveriş yaptığını gördüm ama ben alacak hiçbir şey bulamadım magnetler dışın da...

Bu yaz da geçen yaz gibi bir çılgınlık yapacağım ama bu sefer kendime bir de suç ortağı buldum büyük ihtimal bir sonra ki yazı onun hakkın da olacak , o zamana kadar byeee...