BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

25 Mart 2011 Cuma

HOŞGELDİN YÜZ

Evet 100.izleyici hoşgeldin ne iyi ettin.Yeni yıl hedef listemde 50 demiştim kendime ne kadar haksızlık yapmışım blog camiasına bu kadar samimi olabilirmi bilgisayar başında insan. Hayatını paylaşıp, hayatları paylaşabilirmi? Oluyormuş demek ki.
Bir süredir blogspot ayrı ayrı sıkıntılar çıkarıyor karşıma şu aralar kumanda panelinde gördüğüm arkadaşların bloglarını açamıyor yorumlar yapamıyorum diğer arkadaşlar da aynı durum da sanırım.
Umarım kısa süre de bu problem ortadan kalkar.
Bu kötü zamanda bile yeni arkadaşlarla tanışmak çok iyi.
100. izleyiciye ulaşınca ilk hediye çekilişimi yapmayı istemiştim.Ama buraların durumu belli olmadığından sözümde duramam korkusuyla bunu erteliyorum.
Bakalım nasip ne zamana?
NİLERK

2 yorum:

mine dedi ki...

nice 100lere diyelim o zaman hayırlısıyla ...

adiloş dedi ki...

HADİ HAYIRLI OLSUN NİHATIN ASKERLİĞİNİN ORAYA ÇIKMASINA İNAN EN ÇOK SENİN İÇİN SEVİNDİM...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...