BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

7 Mart 2011 Pazartesi

İNCİLİ KOLYE BİTTİ/CUMHURBAŞKANI BLOGSPOT İÇİN MÜCADELE EDECEKMİŞ

Geçenlerde bilekliğini gösterdiğim incili kolyeyi tamamladım bileklik kadar abartmak istemedim nasıl olmuş tam yazlık gibi dimi...?
Son olarak dünkü zaman gazetesinde yazıyordu:Cumhurbaşkanı Abdullah Gül twiter dan yazdığına göre blogspotda ki blogcular için mücadele edeceğini yazmış.Umarım bu sorunu halledebilir.Ayarlarla oynayarak girebiliyorum ama her geçen gün azaldığımızı hissediyorum pes etmeyelim arkadaşlar.....
NİLERK

10 yorum:

xcelis dedi ki...

Tam takım olmuş canım eline sağlık güle güle kullan ay inşallah ya bir an önce bitsin acayip olduk hepimiz :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

eski keyif kalmadı gibi değil mi Nilcim
ama ben inanıyorum ki düzelecek ve yine cıvıl cıvıl olacak buralar

çok güzel olmuş takıların
iyi günlerde güle güle kullan

sevgiyle...

Asahhara dedi ki...

Haklısın. Baya bir azalma var. Umarım düzelir. Pes etmeyelim yeterki.

Tazekahve dedi ki...

İyi günlerde kullan canım bileklik te kolye de çok hoş olmuş.Tabiki pes etmeyeceğiz ama bunu en başta yorum yazarak sağlarız.Mümkün olduğunca destek olalım birbirimize.Sevgiler :)

eslemce dedi ki...

ben senin fotuyu göremiyorum canım:(
şu sorunların bir an önce hallolmasını istiyoruz...inşallah bakalım Abdullah amca birşeyler yapsın dimi:):)
koskaca cumhurbaşkanı,halleder bence;)

adiloş dedi ki...

çok hoş olmuş abla bu arada nişana ne dikiyon?

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

men özü özüme bişirip yemişem amaaa gönül isteyif birlikte bişirip yimeh artıh göz hakkını helal edesen menim özüm can arkadaşım=P

canım saolsın ve bu arada twette varmısın alıyım seni listeme=)

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

ay balam bu arada takıların çok güzel olmuş ama benim tavsiyem tabii takdir senin fikir benim ki organze çok güzel gözüken bu takımı basitleştirmiş gibi geldi ya sade kullan yahut siyah kadife kurdeleden yap bu tasarımı sanki daha ağır durur öptümmm..=)bende mi yapsam kendime yahu=))

nilerk dedi ki...

xcelis:teşekkür ederim canım
Aynurcuğum :hiç keyfi kalmadı gerçekten uzun zamandır yazı bile yazamıyorum
assahara:Sen başı çekiyorsun pes etmeyenlerden bize de moral oluyorsun
adiloş :sağol canım nişana modele karar verdim ama kime yaptıracağımı bulmam lazım
yaşamsal ganimetler:sağol canım yemiş kadar oldum malesef twitte yokum çözemedim daha orayı ben bu teknoloji olaylarını baya geriden takip ediyorum sanırım kaydoldum ama nasıl kullanıcağımı çözemedim henüz

Adsız dedi ki...

bende çok seviyorum böyle incili takıları elerine sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...