BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

17 Eylül 2011 Cumartesi

Ala dergisine abone oldum...

Ne Zamandır merak ediyordum ala dergisini Facebook den de sayfasını takip ediyordum ama izmirde bulma şansım olmamıştı bodrum da da bulamayacağımı düşündüğüm için bende drekt abone oldum.Tesettür ile alakalı gelişmelerin olması bizim için de sevindirici bu gelişmeler giyim firmalarında kolleksiyonlarina yansır umarım

Bakalım uç bes güne kadar veliden inşallah elime ulaşır ulaşmaz sizlerede anlatırım.

Okulların açılmasıyla biraz rahatlayacagimi düşünüyordum o zaman benim tutkum olan modayla daha fazla ilgilenebilirim diye düşünüyorum.Neler gecti gitti kaçırdık hepsini kolleksiyonlara bakmak lazım dımı bide kim ne giymiş bakarız hepberaber kombin fotorida yayınlamadık uzun zamnandir bizde sezonu acarız artık....

NİLERK

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...