BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

21 Eylül 2011 Çarşamba

GÜN İÇİNDEKİ KAÇAMAĞIM İSKENDER ŞİİİŞŞŞTT

Offf ne kötü başlık attım dimi .

Şimdi benim oğlanlar okula başladı biliyorsunuz ev de berram ve ben 3:50 ye kadar yalnızız.Sabah koşuşturması bitince saat 12:30 gibi Berra öğlen uykusuna yatıyor işte benim kaçamak o zaman başlıyor sabahtan kalma çayı yeniden ısıtıyorum (yenisini demlemeye üşendiğim ve sallama çaydan zevk almadığım için ),2 sigara  ,çayım ve İskender'i alıyorum ve balkona çıkıyorum Bodrumun temiz havasında yemyeşil bahçemin kenarında koskoca bir 30 dakika :) sadece bana ve İskender'e ait ???

İskender Elif Şafağın yeni kitabı gerçi siz bunu zaten anladınız dimi olaya biraz esrarengizlik katayım dedim ama blog aleminden kaçar mı birçoğunuz okudunuz bile belki .

Seviyorum bu kadını,her okuduğum kitabın da biraz daha hayran kalıyorum zekasına keşke bu kadar popüler olmasaydı ne kadar bencilce bir düşünce dimi...

Bir de sigara konusu var işte gerçek kaçamak o, gerçi çoğu gün koşuşturmaca dan kendime tanıdığım bu hakkı(günde sadece 2 ad.) unutuyor olsam bile her şeyi doğru yapmaya çalışan beni çıldırmaktan koruyor yaptığım bu yanlış...
NİL-ERK 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

iskender okunası bi kitap,,diğer elif şafak kitapları gibi...ama sigara konusunda katılamıycam canımcım,,ben şiddetle karşı çıkıyorum çünkü...bi tane de bizde var içen hemde günde 1 paket kızıyorum ama bırakmıyo bi türlü...

Hande dedi ki...

Benim de sırada bekleyen kitabım İSKENDER.Siyah sütü yeni okudum..1 yıldır okumak için sabırsızlandığım bir kitaptı,anca alabildim:)Ama hayal kırıklığı yaşadım SİYAH SÜTte.Beklediğim gibi depresif bir roman değildi ya da ben doğum sonrası çok depresif günler yaşadığım için o tarz bir kitap umdum:))
AŞK en iyisiydi sanırım:)
İskenderi şu an eşim okuyor,çok karışık dedi hevesim gitti:)

Çocuk uyurken yapılan kaçamaklar..ahh ahh:))
Çocuk bakmak(yetiştirmek)en zor iş bence.Sende 3 tane var Allah bağışlasın..Zor olmuyor mu? Ben 1 tane ile başedemiyorum da..:)

xcelis dedi ki...

bende elimdekileri bitirince başlıcam inşallah =) hayır içme içme içme o 2 taneyi bile nolursun içmeeeee.iyi okumalar keyifli kaçamaklar ve hayırlı cumalar diliyorummm

adiloş dedi ki...

ne güzel kendine yarım saat de olsa vakit ayırabilmene çok sevindim.son zamanlarda ben de bu zamanı arıyorum ama bulamıyorum bir türlü...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...