BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Eylül 2011 Salı

İMAJ DEĞİŞİKLİĞİ

Fark ettim de ben hayatımda olan büyük değişikliklerin hemen ardından mutlaka görünüşümde de ciddi değişimler yaşadım.

Mesela ilk oğlum doğduğunda doğal halini hiç bozmadığım saçlarımı yani uzun ve kumral halimi hiç düşünmeden kısacık küt kestirip simsiyah yapmıştım.

İkinci oğlum doğduğunda platin sarısı kısacık saçlarım oldu.

Bayadır da uzun ve kendi renginin üzerine bir iki ton açık gölge atılmış halde kullanıyordum saçımı özüme dönmüştüm yani.

Bayrama üç gün kala sabah eşime dedim ki iyi bak bana bu halde son kez görüyorsun beni.Bodrumda hiç bir yeri bilmememe rağmen bir iki telefonla tamamen bayan personeli olan iyi bir kuaförden randevu almayı başarabildim koltuğa oturunca hürrem saçı  istiyorum dedim kızıl yani .Evet artık bende kızıl oldum yaşlı gösterir diye korkuyordum ama hiç öyle olmadı sonuçtan çok memnunum.Eşim de çoooook beğendi laf aramızda :)
_Ne cesaret dedi ama az buz değişiklik yapmıyorsun bambaşka bir hale sokuyorsun kendini dedi
Açık olsaydın da yaparmıydın diye sordu yapardım dedim çünkü görüpde beyenip beyenmediğini umursayacağım tek insan sensin dedim

Boyunu kısaltmadım ama sonuçta uzatana kadar baya emek vermiştim kıyamadım .

İşte böyle bayramda İzmir'deydik aslında evden çıkmaya hiç niyetimiz yoktu eşiminde benimde ama bayram bu yalnız geçirilmez ki bide bayramın ikinci günü benim doğum günümdü bayram telaşında güme gitti iyi ki de öğle oldu yoksa 33 bana baya ağır geldi aslında da bakmayın işte şimdi bide depresyon sokamam hayatıma

 Şimdilik bu kadar Bodrumdan sevgilerle....

NİLERK

8 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

merak ettim saçını güle güle uzat :)

esved dedi ki...

ne güzel imrendim size..
BEN hiç saclarımla oynamadım hiç boya yok upuzun kahverendi saclarım acaba hangi devrimi bekliyor değişmek için ?!..

Unknown dedi ki...

hoşgeldin ve kocamn bir maşallah bu sene ramazan 3 gün kala taşndım haşat oldum sende 3 çocukla valla helal olsun:)
tekrardan hoşgeldin

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Helal olsun insan isteyince Bodrum da bile bulabiliyor istediğini (Laf aramızda ben 6 yıl yaşadım saçımı yaz Antalya da ya da İzmit te kestirdim.) Tebrikler.

Adsız dedi ki...

çok yakışmıştır eminim:))bende bayrama bigün kala hürrem rengi oldum:))zaten 1 yıldır kızıldım şimdi baya açtım rengini bide kısalttırdım baya..bende değişikliği seviyorum galiba saçımda:))ama bu son bundan sonra original açık kumral saçlarıma döncem

adiloş dedi ki...

ya lütfen acilen foto gönder bana merak ettim

adiloş dedi ki...

lütfen acilen özelden foto istiyorum

nilerk dedi ki...

nabrut: teşekkürler

esved:merhabalar bence arada değişiklik iyidir gerçekten insanın görüntüsü ruh halinide etkiliyor tavsiye ediyorum yani

sezobigo:hoşbulduk canım oo sende benim gibi taşınanlar kervanındasın bu yorgunluk ne zaman geçer bilmem

tala:merhabalar kuaför hemde nerde biliyormusun bodrum marinada tam merkezde yani adı ayten çok memnun kaldım hemde şaşırdım hiç erkek eleman olmamasına

eymen paşam :yanılmıyorsam sende beyaz tenliydin eminim saneda çok yakışmıştır

adiloşum tamam en kısa zamanda yollayacağım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...