BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

14 Mart 2012 Çarşamba

İÇİM BURUK :(

Kırgınım ben bugün, öncelikle derdimi anlamayan eşime ,hem anlamayıp hemde anlamaya çalışmamasına kırgınım


Kırgınım ben bugün, her fırsatta ziyaret ettiğim ,mutlaka yorum yazmaya çalışarak postlarının hakkını vermeye çalıştığım ,bir duyuruları bir çekilişleri varsa işime yarasın yaramasın mutlaka katıldığım ve duyurduğum bloger arkadaşlarıma :İlk defa çok güzel bir amaç için kalkıştığım bir aktivite de beni yalnız bıraktıkları için kırgınım...


Kırgınım ben bugün,en çok da kendime, her şey daha mükemmel olsun diye gereksiz paralanıp, en büyük zararı kendimden gördüğüm ve kendi değerimin farkında olmadığım için kırgınım...

İzmir dönüşü yolda tepelerde  gördüğüm yabani papatyalar gibi yalnız ve özgür olmak istiyorum...






NİL-ERK

19 yorum:

Asahhara dedi ki...

:( Seni eğer üzdüysek hakkını helal et. Senin kırgın olman yaralar beni..

Seyyah dedi ki...

Canım üzülme lütfen. Yapabilicegimiz ne var? Hangi duyuruyu yapman gerekiyor, takip edemedim. Hemen duyuralım :)

beyza dedi ki...

canııım sen niye üzüldün böyle.gerçi çok iyi anlıyorum seni,kendini parala dur nereye kadar.lütfen üzme kendini,seni mutlu edecek şeyleri görmeye çalış.

ayse dedi ki...

Hayat hic birsey icin cok uzulmeye yada cok sevinmeye degmez.Bos ver bugunler de gecer.

Unknown dedi ki...

Yanlız değilsin arkadaşım her zaman yanındayım!Ben insanlardan beklentilerimi en aza indirgeyerek senin şu anda bulunduğun duruma alıştırdım kendimi ve daha mutluyum.Sanada kimseyi kendin gibi görmemeni tavsiye ederim.Sanırım en büyük sorunumuz yaptığımız fedakarlıklara karşılık beklememiz.Beklemezsen her şey yoluna giriyor inan bana...

nilerk dedi ki...

Teşekkürler kızlar hepinize teker teker postuma hemen yorum yapmanız bile yüzümü güldürdü sanırım alıngan bir dönemden geçiyorum ....

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

Canım ben hemen paylaşamasamda dün en son yazdığım postumda paylaşmıştım şimdide yan tarafa ekliycem tıklayan hemen girsin diye yeter ki sen üzme tatlı canını

Adsız dedi ki...

Canım yoğunluktan bakamıyorum bloglara üzme sen kendini noolur.Hemen duyuruyorum blogumda bende.

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Şiştttt kırılma kıs =////

Renkli Kalemler dedi ki...

merhaba hoşgeldiniz bloğuma inşallah bundan sonra daha iyi diyalog içerisinde olmak dileğiyle sevgiler :)

Adsız dedi ki...

of of çok fena kırmışız seni..günlerdir bloğuma hiçbişey yazmadım üşengeçlikten ama aklımdaydı duyurmak...üzülme seeenn

edibe @ edbdesigns dedi ki...

eşine kırılman normal, çünkü onun zaman zaman anlamaması da normal... kadınlar venüs'ten erkekler mars'tan derler ya :) ben diğer konuyu tam anlamadım ama üzülme canım ya... zamanında anlaşılmasa bile, zamanla anlaşılailiyor kişinin kıymeti

Nil dedi ki...

Benim artık eskisi gibi vaktim yok maalesef. geçen de bloğuma yazdım. ama yine de elimden geldiğince girip yorum yazmaya çalışıyorum.
baharın gelmesi hepimize ii gelecektir. hepimiz aynı ruh hali içerisindeyiz galiba.

Unknown dedi ki...

nilcim ne olur kusura bakma özür dilerim atladığım kaydın için.valla görmedim.:(
eşin içinde umarım herşey sütliman olmuştur inan tüm kalbimle diliyorum.seni üzdüysem özür dilerim.

Dokuztepe dedi ki...

Oyy bebeğim, ben yokken neler olmuş burda...:( Gönül'e katılıyorum ben de; Kadinlar Venüs'ten erkekler Mars'tan bence de kesin..:) o yüzden üzülmeye hiççç gerek yok...diper konuylai ligli de 1 haftadır bloguma giremediğimden görmedim canım ya... Ama en kısa zamanda duyururum memnuniyetle üzülme sen...Öptümmmmm...

nilerk dedi ki...

tasarımın renkleri: evet canım gördüm çok teşekkür ederim

su perisi : teşekkür ederim

yaşamsal ganimetler : bu aralar biraz fazla hassasım sanırım

nilerk dedi ki...

Renkli kalemler : inşallah benden de sevgiler

eymen paşam: ben etkinliğim hemen sonuçlanır sanmıştım ilk defa böyle bir şeye kalkıştım bloğumu sadece kendimi anlatma yeri olarak kullanıyorum biliyorsun hayır işi olmasaydı kalkışmazdım zaten böyle bir işe neyse nasip diyelim

edibecim : yok yok ben kendi kıymetimi düşürüyorum her zaman fazla verici olmamak gerekiyor sanırım bu hayatta bakalım belki bir gün ben de akıllanırım :)

nilerk dedi ki...

nilhan-küçük mucizem : bakalım yeni mevsim neleri getirecek beraberinde

sezobigo: sanırım kötü bir zamanda kalkıştım bu işe çoğu arkadaş paylaşalım isteğimi görmemiş vardır bi hikmeti sevgilerle....

dokuztepe : teşekkür ederim ilk okumaya başladığım blogger arkadaşlardansın yorumlarınız çok sevindirdi beni tekrar teşekkürler

SEVECEN dedi ki...

yeni gördüm yazını,dönem dönem olur böyle aldırmaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...