BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

26 Mart 2012 Pazartesi

YİNE YENİ YENİDEN KAHVALTI

SELAAAAAAM,


Biliyorum yine mi diyeceksiniz ama yine bir kahvaltı organizasyonu vardı hemi de benim ev de bu sefer .Arkadaşım günün başka saatimi yok diyeceksiniz ama gerçekten bizim için en iyi zaman kahvaltı neden mi çünkü hemen hemen hepimizin çocuğu aynı okula gidiyor ve çocuklar okuldan 3:40 da çıkıyor ,hepimizin bir de okula gitmeyen çocuğu olduğunu düşünürseniz bütün çocukların bir arada olduğu bir program ,program olmaz reality show olur tahmin edersiniz .....


 Soframın genel görünüşü aaaa börek nerede yelizcim çok güzel patatesli börek yapmıştı hıııım henüz fırında sanırım ısınıyor kendisi :)
 Benim meşhur :) çökelek salatam farklı bir sunum da, bu minik portakalları dün kipa da şans eseri gördüm ve hemen kafamda bir ampul yandı  :) portakallların içi nerede derseniz merak etmeyin suları sıkıldı, havuç ve elma suyu ile birleşti ziyan olmadı yani 
 Katı meyve sıkacağında sıktığım havuçların posasını görüyorsunuz efendim onlarda yağlandı limonlandı ve üzerine nane serpildi israf yok israf yoook :) .Çökelek salatası gibi her kahvaltı da yaptığım yumurta dolmaları onların yerine başka bir şey bulmam gerek artık popilerliğini kaybetti :) 
 Efendim fırında galeta unlu ve sarımsaklı patates dilimleri şiddetle tavsiye edilir ....
Bu daaaaa Ben yaptım oldu uydurma tatlısı, tamamen ben uydurdum kızlarda beğendi çok hafif bir tatlı oldu .Kızlar adını kıtır bademli, karamelli muhallebi koydular ....


Son olarak face de paylaştığım yazımla postuma son veriyorum efendim biraz da sizleri dolaşayım bakalım ne alemdesiniz A.E.O.




temizlikçi bayan gelmeden ki temizliğim bitti ben de bittim (eve yardımcı çağırıp da hem o gelmeden hem de onunla beraber temizlik yapana Türk kadını derler :P) 

NİL-ERK 

17 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

oooooh oooh....
herşey harika görünüyor....
o masada bende olmak isterdim...
kocaman sevgiler...

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

offf masaya bak yenı yemek yememe ragmen iştahım kabardı ellerıne sağlık canım..

tubitos dedi ki...

eline sağlık sofra harika canım afiyet olsun..

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Eller,ne sağlık canımmm;)
Herşey çok hoş gözüküyor..

Adsız dedi ki...

masa harika görünüyor ellerinize sağlık...ama çok üzüldüm keşke tariflerini detaylıca yazsaydınız:(

La_Edri dedi ki...

masa şahane gözüküyor bi de patatesin tarifini de verseydiniz size zahmet olmazsa gece gece pek iyi olmadı bunu görmek zira:)şaka bi yana allah dostluğunuzu daim kılsın.sevgi ve muhabbetle...

not: patatesin tarifini cidden merak ettim ama:))

nilerk dedi ki...

gurme şirine: teşekkür ederim ....kim bilir belki bir gün

cicibiciseylerr: teşekkür ederim

nilerk dedi ki...

tubitos : sağ ol canım benim

cadı kızın dırdırı: teşekkürlerrrrr

nilerk dedi ki...

adsız : bugün yazacağım inşallah tariflerini takipte kalın :)

la edri: merhaba,teşekkürler yorumun için bugün inşallah vereceğim tarifleri takipte kalın :)

Gülgün dedi ki...

Kahvaltılara bayılırım çok hoş görünüyor her şey ellerine sağlık..

adiloş dedi ki...

Allahım sana geliyorum bu ne güzel bir sofra özlemişim senin zerafetini sofranda bile yansıttığın ikramlarını.o gün telefonla konuşmuştuk gıpta edip senin adına sevinenlerdenim bilirsin

beyza dedi ki...

canım sofraların çok özenli ve güzel oluyo arkadaşların çok şanslı valla,şu çökelek salatası tarifinide bi alalım eksik kalmayalım yani ondanda.hoşçakal nilcim.

nilerk dedi ki...

gülgün : bende kahvaltı sofralarına bayılırım

adiloş: canım o senin kalbinin zerafeti teşekkür ederim

beyza: çooook teşekkür ederim .en kolayı çökelek salatası tamam onu da yazayım:)

tuba can dedi ki...

valla çok iştah açıcı bir sofra olmuş ya bide beni çağırın şu enfes sofralarınıza mutfakta berbatımda :S

Tasarımın Renkleri dedi ki...

harika gözüküyorlar canım ellerine sağlık patates tarifini çok merak ettim

nilerk dedi ki...

tuba can: buyur gel tabi şekerim.Ama berbatım lafına hiiiiiç inanmadım :)

tasarımın renkleri: teşekkür ederim bekleyin anacağım tarifler bir sonraki post da :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

harika bi sofra olmuş yine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...