BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

26 Ağustos 2012 Pazar

24 SAATLİK TATİLİM/ YORGO SEFERİS HOTEL

Hayırlı pazarlar blog alemi yazarları ve okurları ,
Uzun süren İzmir molamdan sonra kısa bir süreliğine evimde yani Bodrum'dayım ,kısa süreliğine diyorum çünkü tahmini on gün sonra bize İstanbul yolları gözüküyor çünkü kara kızanım evimizin kazan dibi bir çok kere bahsettiğim erkek kardeşimin düğünü var.Eminim o serüvenden de bir çok post çıkar keşke bir de blogger buluşması postu çıksa ne iyi olur dimi ?

Biz gelelim bayram öncesi buralardan neredeyse bas bas bağırdığım tatil istiyorum şımarıklığımın sonucu olan ve taaaaam 24 saat süren tatilime :)

Eşim ile çocukları babaanneye bırakıp ,İzmir'e yakın olması sebebi ile (her an geri dönebileceğimiz bir yer olmalıydı çünkü kolay değil üç çocuk bırakıyorsunuz)Urla'ya gittik.İnternetten bulduğumuz hakkında hiçbir şey bilmediğimiz Yorgo Seferis hotelinde rezervasyon  yaptırmıştık.

Öğlene doğru vardığımız otelde ilk olarak sizler için bol bol fotoğraf çektik :)


Otel diplomat,şair,yazar olan Yorgo Seferis'in evi imiş .Taş olan yapı benim çok hoşuma gitti .(Bodrum da da bu taş evlere fazlaca örnek görebilirsiniz ) Dekorasyon tamamen antika eşyalardan yapılmış.Zaten antika galerisi olarak da gezilebiliyor.
Odanın bir başka açısı 

Penceremizden dışarıya bir bakış :) 
Restaurant kısmı 
Binanın dış cephesi altında oturduğum pencere bizim kaldığımız odanın penceresi 
Duvarlardan kesitler


İsterseniz bisiklet de kiralayıp romantik bir Urla turu yapabilirsiniz .(biz yapmadık çünkü eşimin dizinde ki rahatsızlığı sebebi ile bisiklet sürmesi sakıncalı ben de tek başıma yapmak istemedim )


Gelelim otelin hizmetine çok anlayamadık çünkü neredeyse kimsecikler yoktu :) bir kaç yaşlı çift vardı sanırım onlarda oteli işletiyorlardı , oteli kendileri için kullanıyorlardı kendi aralarında yiyor, içiyor,muhabbet ediyorlardı :) hatta akşam canlı kanun sefasını bile kendilerine yaptılar sanki .Ama biz rahatsızlık duymadık aradığımız şey sakinlikti onu da bulmuş olduk.Otel çok temiz bu konuda hiçbir şikayetim olmadı.Odamız ve banyomuz gayet geniş ve temizdi.Sadece şunu söylemek isterim burada kalabilirsiniz ama yemeklerinizi dışarıda yiyin menü çok zayıf ve etrafta sizi memnun edecek bir çok restaurant ve cafe var onlardan ve gezdiğimiz yerlerden bir sonraki post da bahsedeceğim .Şimdi Türk -Yunan barışı için uğraşmış Yorgo Seferisin bir şiirini paylaşıp kaçıyorum :)

NİL-ERK 

DENİZE YAKIN MAĞARALARDA
Denize yakın mağaralarda
bir susuzluk duyarsın, bir aşk,
bir coşku
deniz kabukları gibi sert
alır avucuna tutabilirsin.
Denize yakın mağaralarda
günlerce gözlerinin içine baktım,
ne ben seni tanıdım, ne de sen beni.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Senin adına çok sevindim otelde çok güzelmiş tam senlik:)

Unknown dedi ki...

Bir İzmirli olarak bayıldım bu otelee..Urlaya hiç gitmek nasip olmadı ama bisiklet turlarını duydum inş nasip olur gitmek..
Bloguma beklerim..
http://korisinindamlosu.blogspot.com/

nilerk dedi ki...

CAN-AN : EVET TAM BENLİK ;)

DAMLA CİKCİK: EVET ÇOK HOŞ İNŞALLAH NASİP OLUR ÇOK DA YAKIN 20 DAKİKA SÜRDÜ ULAŞMAMIZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...