BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

4 Ağustos 2012 Cumartesi

BİZDEN VE BLOGLAR DAN HABERLER

Selam Canlar,


Önce bizden haberler  ile başlayalım Asımcığımın yaz okulu dün itibarı ile sonlandı aslında halimizden çok memnunduk ama ramazanda sabahları erkenden hem kendimi hem oğluşumu kaldırıp yollara düşmek zor oluyordu.Zaten bayramdan bir kaç gün önce de İzmir'e gideceğimiz için bu ay tam gidemeyecekti .




Bayram için tatil araştırmalarımız devam etmekte şimdilik hem bütçemize hem de zamanımıza uygun bir yer bulamadık.Ha haaaa Bodrum da yaşayıp tatil yapmamamızın  ezikliği çok ağır çok :)


Geçen hafta planladığım iftar davetler imi gerçekleştirdim özellikle ikincisi çok hoş oldu Bodrum da evler genellikle küçük ve amerikan (açık ) mutfaklı dır bizim evimiz de öyle, yani haremlik selamlık misafir ağırlamak imkansız.Biz de sevgili komşum Nesli ile anlaştık menüyü ortak hazırlayıp yani bir kaç çeşit ben birkaç çeşit o  yaptı ,beyler Neslinin evinde bayanlar benim evimde çok hoş bir iftar daveti oldu çocuklar ile beraber 20 kişilik iftarda bizi o kadar çok yormadan halloldu . 




Resim o davetlerden değil maalesef geçen akşam İstanbul dan gelen bir misafirimiz ile yaptığımız iftardan .


Bu arada kış için sizde hazırlıklar nasıl ben çok sevdiğim börülceler den sonra vişnelerimizi de atabildim şükür buzluğa .



Evet benden şimdilik bu kadar dün gece sahur için eşim alarm kurmayınca uyanamadık hali ile ilk defa sahursuz oruç tutuyorum sanırım bu gün biraz zor geçecek çünkü ben iftarda su içmekten yemek yiyemem sahurda doyururum karnımı Allah herkese kolaylığını verir eminim .


Hepimize güzel bir hafta sonu diliyorum A.E.O.



Bloglardan Haberler :


1.Çekişin Sahibesi  SEYYAH GÜL
HEDİYESİ:



2.Çekişin Sahibesi  GÜZEL GÜL 
HEDİYESİ:






NİL-ERK 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...