BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

2 Ağustos 2012 Perşembe

TESETTÜRLÜLER İÇİN TASARIM ATÖLYELERİ DOSYASI

Selam Canlar,

Bugün sizlerle benim gibi tesettürlü arkadaşlar için özel tasarımlar yapan bir kaç isimden bahsetmek istiyorum,birçoğunuz bu isimleri daha önceden mutlaka duymuştur.Biz hem duymayanlar için paylaşalım hem de yıllardır şikayet ettiğim hazır giyimde tesettürlüleri zevksiz ve hep aynı tarz giyinmeye zorlayan firmaların kulaklarını çınlatalım.

Evet ben ilk kapandığımda hem de tekstil sektörünün içinde olmama rağmen her gün işe giderken ne giyeceğim derdine düşüp ,alışverişe çıktığımda tesettürün merkezi olan İstanbul Fatihten eli bomboş döndükçe gerim gerim gerilen ,bir de üstelik mağazalarında ki kıyafetleri beğenmediğim için tezgahtar kızlar ile tartışan bir de dayanamayıp sık sık o çok bilindik ve pahalı kıyafet satan markalara nasıl böyle tasarımlar yaptıklarına dair bir sürü mail atan ben.Şimdilerde ki güzel çalışmalar karşısında sessiz kalamazdım :)

Benim ilk keşfettiğim isim daha önce de burada bahsettiğim Gönül Kolat .Tasarımları özel günlerimiz de şık ve farklı olmak adına tercih edebileceğimiz hoş çözümler sunuyor.Özellikle desenlerde cesur davranması benim çok hoşuma gidiyor .Önceleri tasarımlarını sadece facebookdan gösteriyordu.Artık mağazası da var.Ben çok yetenekli olduğuna inanıyorum sadece biraz daha fazla günlük parçalar koymasını isterdim koleksiyonuna .

Kendisine buradan ulaşabilirsiniz.

İkinci isim ise bizim gibi bloğu olan bir isim nurjanla moda  sayfasından sonra butiğini de açtı I'M NU butiğinin ismi daha günlük çözümleri var o da desen ve renkler konusunda oldukça cesur ben çok sevdim İstanbu'a gittiğimde gidilecek yerler listemin başında geliyor :)


Resimler facebook sayfasından 

Gelelim üçüncü isme Aybike belinde kuşağı olan bol tuniği ile keşfettim onu :) sanırım o tunik baya popiler de oldu .Şu sıralar yaptığı ceketler çok ilgimi çekiyor .Ona ulaşmak içinde facebook sayfasından faydalanabilirsiniz .



Sanırım şüşütown dan bahsetmez isek ayıp etmiş oluruz onu ilk şalları ile tanıdık sonra da etekleri geldi.

Nasıl buldunuz ben bayıldım şüşüye ulaşmak için de yine facebook sayfasına alalım sizi ...

Son olarak, son keşfim KAVİN by kuaybe gider den bahsedeceğim ben bu tasarımlara bayıldım bayıldım mutlaka göz atın diyorum ona da İzmir'e gidince mutlaka uğramak istiyorum şimdi görsellerine bakalım.


Onunda hem bloğu  hem facebook sayfası var .Bu ismi yakın takibe alıyorum canlar :)

Bu isimler artıkça ben çok mutlu oluyorum gerçekten çok başarılılar ,paylaşmak lazım diye düşünüyorum  ve Allah yollarını açık etsin diyorum .Eylül ayında yapacağım İstanbul gezimde mutlaka fırsat bulup bu tasarımları denemek istiyorum o zaman ki düşüncelerimi de buradan paylaşırım inşallah.

Sizin de bana önereceğiniz isimler var mı bakın hiiç üşenmem onları da denerim :)

NİL-ERK 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...