BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

4 Eylül 2012 Salı

gun kombini/cekilisime buyurmaz misiniz ?


Selam Canlar,
Okulların açılmasına sayılı günler kaldı ben tatile girerken de gün sayıyordum şimdi de gün sayıyorum bu yıl çok dua ya ihtiyacım olacak .Çünkü bir erkenden birinci sınıfa giden öğrencim bir de erkenden orta okul olan öğrencim var.Ben de bu yıl yusuf yusuf durumları anlayacağınız kendime mümkünse dışarıdan sabır ve sakinlik enjekte etmek istiyorum.Hiper süper aktif bir çocuğa ders çalışmaya adapte etmemiz lazımken bir de ön ergen her şeyden sıkılan ve surat asan bir çocuğun da dikkatini dağıtmamasını nasıl sağlayacağız Allah bilir.
AAA bu arada da evde bir şirin şebeleğimiz var tabi ki onu da ihmal etmemek lazım çooook çalışmam lazım çooooook bu eğitim -öğretim döneminde :) 

Bugün bir ev gezmemiz vardı.Rahat olmak istedim o yüzden tercihim ketenden yana oldu ,çok kırışsada keten Bodrum havaları için ideal .



Bu arada şu instagram olayına ben de bulaştım nilerk adıyla beni takip edebilirsiniz ...

Ee çekilişimi duymadınız mı ?

Bu adını siyah ile kırmızının dansı koyduğum şık el emeğim olan çantayı isterseniz o zaman çekilişime buyurun :)

Çanta ile beraber yine kendi yaptığım takıları ve belki başka sürprizleri göndereceğim ...

Şimdilik benden bu kadar sonra ki posta kadar beni özleyin anacığıııım :)

NİL-ERK





1 yorum:

beyza dedi ki...

ayyyneeen.bi tane beşe geçmiş bide bire gidecek olan iki minnoşda bende var.okulumuzda değişti harıl harıl okul arıyoruz.maraton bu haftadan başladı.allah bize kolaylık versin,çocuklarımızada hayırlı başarılı bi sene geçirmeyi nasip etsin.hoşçakal nilcim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...