BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

9 Eylül 2012 Pazar

YOLCULUĞA HAZIRIM...




Yarın sabah önce araba ile İzmir'e oradan da akşam hava yolu ile İstanbul 'a beklenen yolculuğun zamanı geldi sonunda .

Kendime ve çocuklara ayrı ayrı çantalar hazırlamakla ,çocukların okul alışverişleri,bu arada evde yapılması gereken işlerle geçti son bir kaç günüm ,internetde de sorun olunca bir kaç gündür post yazamadım.


Resimde gördüğünüz yedi gün sürecek olan yolculukta giyeceğim kombinler ayakkabısına ,takısına ,eşarbına kadar kombinledim kıyafetleri ve bir kaç açıdan fotoğrafladım,böylelikle neyle neyi giyecektim sıkıntısı yaşamayacağım inşallah.

Artık teknolojik bir telefonum ve internet kullanımına açık bir hattım olduğundan önümüzde ki günlerde twitter ve facebook  da daha aktif olacağım postları fırsat buldukça gireceğim inşallah.

Bu arada çekilişim bu ayın 22 sine kadar devam etmekte biliyorsunuz bu sefer biraz daha az katılım oluyor hadi canlar bu ikinci heyecanımda beni yalnız bırakmayın çekilişim için sizi buraya alalım :)  

NİL-ERK

3 yorum:

milky dedi ki...

İyi tatiller!

Adsız dedi ki...

İYİ TATİLLER CANIM BİZİ SENSİZ BIRAKMA

nilerk dedi ki...

teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...