BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

24 Eylül 2012 Pazartesi

NOOR BUTİKTE KEYİFLİ BİR SABAH

Selam Dostlar ,

İstanbul gezisi ile ilgili son postu yazıyorum demiştim ama Noor butiğe yapılan ziyaret yazılmadan olmazdı kına  gecemiz ile ilgili yazdığım şu yazımda kısaca bahsetmiştim, Kuaybe Gider tasarımı olan gömleğimi almak hem de sevgili sahibesi ile tanışmak için düştük Erenköy yollarına .Hem sabah kahvemizi içtik hem de hoş bir sohbet ettik.
Çok genç bir bayan olarak mağazasını hem açarken hem de devam ettirirken karşılaştıkları engellerden konuştuk.Uzun yıllar tekstil sektöründe çalışmış biri olarak tahmin edebiliyorum zaten .Ürünleri seçerken çok titizlikle çalıştıkları belli,ama hala tesettürlülere yönelik doğru tasarımların fazla olmaması biz kullanıcılar kadar satanları da zorluyor.
Bir çok değerli tasarımcının ürünlerini bulabilirsiniz...
Yeni sezon da neler sunacaklar gerçekten ben de merak uyandırdı .İstanbul da olan şanslılar uğrayıp bakabilir bana da anlatabilir ;) (bu arada isim verip vermemek konusunda kararsız kaldığımdan isim yazmadım ama butiği bilenler çok cici olan sahibesini de tanıyorlardır,bir de internet üzerinden de mağazaya gitmeden face sayfalarından alış veriş yapabilirsiniz )

İstanbul gezisinin diğer fotoğrafları bloğun facebook sayfasında

SON OLARAK YİNE ÇEKİLİŞİMİ HATIRLATIYORUM SON 3 GÜN DOSTLAR BAKALIM PAKETİ NEREYE YOLLAYACAĞIM :)

NİL-ERK 

2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

mavı ve tonlarındaKI elbıselere bayıldım

nilerk dedi ki...

grace happy : ben de çok sevdim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...