BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Kasım 2012 Salı

GEÇ KALMIŞ BAYRAM KOMBİNİ ...VE UZUN ZAMANDIR BEKLEDİĞİM ALIŞ VERİŞ...



Selam Canlar,

Çok istememe rağmen her gün post yazamıyorum yoğun bir zamandan geçiyorum ben çalışırken acaba nasıl her yere yetişiyor muşum bilmem :)

Birazdan yaklaşık 10 kişilik bir misafir grubu gelecek o yüzden hemen size bayram için diktirdiğim ve bu hafta sonu da eşimin yiğenine kız istemeye giderken giydiğim elbisemi gösterip kaçacağım.

 Petrol mavi-yeşil bir renk olan kumaşın yumuşaklığı ve dökümü çok hoşuma gitmişti pazardan 5 TL alınmış yok yok kapılmış bir kumaştır kendisi .

Kendim cesaret edemedim ve yakın zamanda tanıştığım aynı zamanda çok tatlı bir insan olan terzi ablama diktirdim .Tasarım bana ait çok iyi anlayıp güzelce uygulaması da ona .

Bebe yaka ,önden gizli pat ile çalıştık.Kolun üstünde omuz dikişinden çıkan bir detayı var ki o elbiseye asıl havasını verdi.Etek kloş kesildi işte tarif bu .Modakolikten aldığım kemerler ile kombinliyorum siyah ve gold çok güzel uyuyor elbisenin rengine 
Ve sonun da benim de bir ipekevim oldu Şeyma hanımla ilk yazışmamı 2011 de gerçekleştirmişim almak bu zamana nasip oldu kırışıklığından da anlayacağınız gibi kullanıldı ve çok memnun kalındı efendim sizde isterseniz şeyma hanımın facebook sayfasına  göz atabilirsiniz...

Benden bu kadar selametle ...

Nil-Erk

3 yorum:

Mehtap dedi ki...

çok hoş olmuş, gülerek kullan.

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Güzel elbise bence şal omuzdan geriye doğru bağlamalısın;)

nilerk dedi ki...

mehtap: çok sağ ol gerçekten kendimi rahat hissettiğim bir elbise oldu

Yaşamsal ganimetler:sağ ol evet şal ile de çok güzel oluyor ama rahat etmem gereken ortamlarsa gittiğim yer çocukla falan ilgileneceksem elim eşarba gidiyor ister istemez

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...