BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

3 Ekim 2011 Pazartesi

BİR ÇANTANIN HİKAYESİ

Çocukluğum da annemin ayakkabılarını ve çantalarını gizli gizli giymek en büyük zevkimdi çoğu kız çocucuğu gibi .Özellikle annemin kahverengi deri ve orijinal yılan derisi çantası favorimdi.Yıllar geçtikçe çantaya iyiden iyiye göz koydum.Geçen İstanbul'a gidişimde çanta konusu yine açıldı eee ben annemin tek kızı değilim bir kızı daha  var şimdi bana verse ortalık biraz karışabilir.O da bana aynı çantadan ananem de ve rahmetli yengesinde de bu çantadan olduğunu söyledi bulabilirse onlarınkinden verecekmiş.

Ben konuyu unutmuştum.Bugün İstanbul'dan annem geldi ananemin yanına  gittiğinde  yengesinin çantasını bulmuş ve bana getirdi verdiğinde ki sevincimi görecektiniz.Çanta 1976 yılında alınmış orijinal bir çanta yani alındığı yıl yapılmışsa benden 2 yaş büyük

İşte meşhur çanta çoook güzel değil mi?

NİLERK

5 yorum:

neslihan dedi ki...

Çanta harika. Yepyeni ve pırıl pırıl duruyor. Orjinal olduğuda çok belli. Ben bayıldım. Ama kullananda güzel kullanmış hani.

adiloş dedi ki...

çok sevindim senin adına abla gerçekten çanta çok güzel görünüyor tam senlik desene genlerden gelen bir zerafet bu sizinki inşallah elifime de bulaşmış gibi gözüküyor

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ne kadar guzel yaaa gule gul kullan canim... anneme hep diyorum, keske gecmisten birseyler saklasaydin, simdi hepsi yine moda oldu, degerlendi diye :) herseyi cope atmis bizim hatun :) sanslisin :)

nilerk dedi ki...

neslihan: teşekkür ederim evet sadec kolun da azıcık bir yıpranma var o kadar

adiloş:sağol canım ben çok hatırlamıyorum ama yenge gerçekten çok naif bir hanımmış.elifcim hepimizi geçer merak etme sen.

edibe:sağol canım eskiler gerçekten çok güzeller ayrıca şimdiki ürünlere kıyasla çok da kaliteliler bende annemin fotoğraflardan müthiş ayakkabılar buluyorum ama malesef benimki de saklamamış.

eslemce dedi ki...

vayyyy,gerçekten harika bu ya,ne şanslısın:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...