BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

14 Ekim 2011 Cuma

MİMLENDİM

Pembe Ayakkabının sahibesi sevgili bedia beni Mimlemiş hemen cevaplayayım o zaman dedim ne de olsa çok mim almıyorum niye ki acep .
Konusu çantanı göster çantanda ne varsa onu da göster 
Bugün çantamda neler varmış:
Islak mendil olmazsa olmaz küçük paket kurtarmaz
Güneş gözlüğüm
Fotoğraf makinem 
el kremi
siyah göz kalemi-maskara-dudak parlatıcısı(bir tanede ruj var ama niye var ben de anlamadım gündüz ruj sürmem çünkü atmışım kalmış demek ki çantaya)
cüzdanım (yıllardır kahrımı çekiyor kendisi çünkü ona cüzdan değil çanta muamelesi yapıyorum içi tıkış tıkış)
Su 
araba anahtarı
ikea dan yürütülmüş küçük kalem
yara bandı paketiyle bizim asım malum :)
ve iki küçük kuzu araba kullanırken Berra oyalansın diye 
Ve kitabım o sıralar okuduğum kitabı alırım hep yanıma ama çoğu zaman sadece benimle gide gelir


Aslında benim çantamın içeriği gününe göre çok farklıklar gösterir bu gördüklerinize bir kaç oyuncak, bebek bezi,yedek atlet falan da eklenebilir ama bunlar genelde artık Berra'nın çantasında oluyor .


Bu mimi kimler cevapladı bilemediğimden tüm cevaplamayanlara gönderiyorum hadi kızlar dökün çantaları...


NİL-ERK

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ya bu mim bana da gelmişti ama çantam pis diye herkese göstermek istemedim, bakıyorum şimdi bu mimi cevaplayanlara çantaları ne kadar temiz :)) ama herkesin çantası küçük bavul misali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...