BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Ekim 2011 Perşembe

BU SONBAHAR DA KISA CEKET

Selam Herkeslere
Can dostlar bu postu sabah çocuklarımı okula yolladıktan sonra hasta hasta yazıyorum size bizim ufaklık sanırım okuldan mikrop taşıdı ben onlara bakayım şuruplar çaylar yapayım derken bi baktım ben fena hastayım Allah'dan annem yanım da da çocuklarla ilgileniyor sağ olsun bizim bey de annen burada ondan naz yapıyorsun diye takılıyor.Ama bugün gidicek annem kız kardeşim evlenecek biliyorsunuz ocak sonun da hazırlıklara başlamaları lazım artık .Sizden de fikir istiyorum canlar gelinliği ve mekan için İstanbul da iki mimar evlenecek nasipse her türlü önerinize açığım.

Şimdi gelelim asıl konuya tasarımları ve markaları incelerken dikkatimi çeken çok fazla kısa ceketli kombin olmasıydı bende seviyorum kısa ceket kullanmayı özellikle kloş eteklerde hem boyu uzun gösteriyor hem de beli ince şşşşt aramızda :)

 KOTON CEKET HEM SPOR HEM ŞIK BENCE RENGİ DE BU KIŞ ÇOKCA GÖRECEĞİMİZ RENKLERDEN...
 BU CEKET DE ÇOK SEVİMLİ BU DA KOTON

 KAYRA BU ARALAR ÇOK DİKKATİMİ CEKİYOR BENCE ŞİMDİYE KADAR Kİ EN BAŞARILI TESETTÜR KIYAFETLERİ YAPAN HAZIR GİYİM FİRMASI GÖZÜM ÜSTÜNDE ANLAYACAĞINIZ...ASİMETRİK KESİMLİ DERİ CEKETİ DE ÇOK HOŞ BENCE
 MANGO
 MANGO
 MANGO PIRILTILI CEKETLER BİR AKŞAM ORGANİZASYONUNDA KOMBİN KURTARICISI  OLABİLİR BENCE...

SAĞLIKLA KALIN CANLAR
NİL-ERK

3 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canımmm dikkat et kendine...annen yanındaykende bol bol naz yap:DD ne güzel ne modelleri bunlar böle..ama kayranın ki favorim oldu...özellikle kışın etek üzerine giydiği hçbişeyi yakıştıramayan benim için kurtarıcı olur:)) öpüyorum tatlım sevgiler

eslemce dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun Nilcim.Yani umarım tez zmanada geçmiş olur:):)
Kısa çeketler bu yıl benimde çok hoşuma gidiyor acıkcası,tam sonbaharlık kombinlenecek modeller.
Kayranın tesettür kıyafetleride son zamanalrda gerçekten çok dikkat çekiyor.Aynı fotoğraflara takılmıştım bende Ala dergide.Zevklerimiz Kayrada buluşmuş seninle:):)
sevgiler selamalr

adiloş dedi ki...

geçmiş olsun acil şifalar ve Allah kavuştursun annemle tekrar...sezon ürünlerini gösterdiğin için tekrar teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...