BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

30 Ekim 2011 Pazar

KAYRASHOP AÇILDI

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba blogcanlar,

Gündüzleri o kadar yoruluyorum ki sadece geceleri gelebildiğim buralara uğrayamıyorum. Şu anda bile pazar gezmesinden gelmiş çocukları yıkamış yatma ritüelimizden önce ki son 1 saati değerlendiriyorum.Onlar uyuduktan sonra halim olursa yine açarım belki pc yi.

Son zamanlarda beğendiğim tek tesettür giyisiler üreten firma Kayra daha önce duyurmuştu internet mağazası açacağını dün de facebook dan açılış duyurusunu yaptı.

Ben şöyle bir göz attım, tüm kolleksiyon olmasa bile birçok parçayı beğendim.Ala'nın 4. sayısında da katologlarını vermişlerdi tasarım konusunda doğru yoldalar bence ama yaz kolleksiyonlarını görmeden kesin bir yorum yapamayacağım sizce de asıl zor olan tesettürlüler için yaz kolleksiyonu değilmi?

Neyse sözü uzatmayalım bakmak isteyenler için adres şöyle:
http://www.kayrashop.com



GÜZEL GÜNLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
NİL-ERK

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...