BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

1 Şubat 2012 Çarşamba

2.POST DÜĞÜN

Biz Bodrum da bile üşürken karlı olan şehirler de olan arkadaşlar Allah yardımcınız olsun diyorum.


Gelelim düğün detaylarına evet geçen pazar idi düğünümüz bak geldi gelecek derken kardeşim evleneli bir haftayı geçmiş bile daha önce de söylemiştim anladık diyeceksiniz ama çok güzel bir gelin oldu kardeşim maşaallah :) Ama asıl önemli olan ve benim onunla bir kez daha gurur duymamı sağlayan şey ise çok güler yüzlü olması moralini hep yüksek tutması,çoğu gelinin yaptığı gibi gereksiz sinir ve kaprisler yapmayıp kimsenin kalbini kırmaması oldu.Çoğu işi kendi yaptı, belki damattan bile fazla çalıştı ,tüm masrafları birlikte karşılayacakları için hep hesaplı davrandı Allah da ikisinin yardımcısı oldu şükür gönülleri geniş olduğu için sıkıntısız bir düğündü, tekrar söylüyorum kardeşim seninle gurur duyuyorum bir ömür boyu mutlu olun.


 Bu kuaförden çıkınca
 Burada evden çıkmadan önce arkadaşların adı klasik ayakkabının altına yazma merasimi
 Arabaya bindiler
 Burada anne evinden çıkarken itiraf ediyorum baya ağladım neden bilmiyorum kendi düğünümde hiç ağlamamıştım şükür ki kardeşim de hiç ağlamadı gülerek çıktı anne evinden 
 İşteee ben ve baya dikkat çeken baş örtüm.Büyük bir cesaret örneği  gösterip kafamda tas gibi duran fes ile gittim düğüne :)  siyah kadifeden özel yaptırdı görümcemin eşi.üzerine de siyah şal bağladım ben ve eşim beğendi ama farklı olduğu için biraz garipsendi sanırım.Ama benden kalsik bir şey beklenmezdi zaten.
 Buda minik prensesim benim elbisemin artan kumaşlarından kabarık bir etek diktik en altta bordo saten,ortada siyah dantel en üstte bordo kadife kumaş 10 TL ye mal oldu üstüne siyah badi aldık ve yakasına siyah dantelden yapılma güller diktim o da 5 TL ye halloldu 
 Türbanım daha yakından bu şekilde arkadan resim çekmemişiz ama şalın uçlarını şık bir broş le birleştirdik kuaföre gitmeye hiç gerek kalmadı makyaj yapmayı severim ve güzelde yaparım o akşam ki makyajım da bence hem hafif hem güzeldi 
 İşte elbisem rengi iddialı olunca modeli sade olsun istedim siyah dantelin altında bordo saten kumaş var beden bordo kadifeden anladığınız gibi .Kadife çok riskli biraz olduğumdan kilolu gösterdi sanırım.

 Siyah aykkabı giydim ve siyah çanta tercih ettim. ayakkabımı daha önce paylaşmıştım hatırlamak için tık tık


Tüm aile bir arada çok eksiğimiz vardı hava şartlarından ve hasta olanlar gözlerimiz onları çok aradı ama kalplerinin bizimle olduğunu bilmek içimizi rahatlattı.




NİL-ERK 

23 yorum:

Unknown dedi ki...

allah bir yastıkta kocatsın :) her daim mutlu olsunlar inşallah

Adsız dedi ki...

Bence başörtün çok orijinal olmuş heleki kuaförlerin yaptığı yamalı gibi duran modellere göre çok daha iyi olmuş.Bende abimin düğününde (Daha gelin adayı bile yok ortada ama ben hesabı yaptım ) kuaföre gitmek istemiyorum.Makyajı az buçuk beceriyorum kendi çapımda,başıma da şal taktım mı tamamdır.Nedendir bilmem düğünlerde abiye giyip birde başörtüsü yaptıranları hep abartılı bulmuşumdur.Zaten elbise ağır bir de başörtüsü abartılı olmamalı,neyse konuyu sana bağlarsak =) gayet güzel görünüyorsun.Allah kardeşinle eşine de ömür boyu mutluluklar nasip etsin inşallah =)

beyza dedi ki...

nilcim çok güzel bi yüzün olduğundan yaptığın bu değişiklik sana çok yakışmış bence.yeni bi moda akımı başlatabilirsin bu arada,şaka biyana kardeşinin yüzünüde tam görememize rağmen çok güzel yüzlü bi insan olduğu hemen anlaşılıyo.allah bi ömür mutluluk nasip etsin onada hoşçakal canım

htchndr dedi ki...

Maşallah Rabbim bahtını açık eylesin nikahının mübarek kılsın evet ilk defa türban da fes gördüm. bence farklı ve şıksın... minik papatyanla da uyumlusunuz :)

Şerife dedi ki...

elbise çok yakışmış başörtü şeklini daha önce hiç görmemiştim :) cesaret isteyen bir seçim
kardeşine ömür boyu mutluluklar

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tekrar hayırlı ve uğurlu olsun diyorum...ve bir ömürboyu mutlu, huzurlu, sevgi dolu olsunlar inşaAllah

eslemce dedi ki...

Allah mesu ve bahtiyar eylesin yeni evli çiftleri.tebrik ediyorum.
Fesinide çok sevdim ben Nilcim,ayrıcalıklı ve şık olmuşsun,Prensesinde çok cici ama maşallah.
Benden tam not.Fes olayını not alıyorum,belki bende deneyebilirim:)

Unknown dedi ki...

evet gerçekten biraz farklı olmuş ama güzel yüzün ortaya çıkmış.kardeşin çok güzelmiş ne kadar çıtı pıtı.allah mutluluğunu daim etsin.
kızınada maşallah ve de sana nasıl şirin giydirmişsin öyle:)

elifini dedi ki...

bence çok hoş ve farklı olmuşsunuz gelin de çok güzel maaşAllah Allah mutluluklarını daim etsin

Gülgün dedi ki...

Maşallah çok güzel bi gelin oluş kardeşin, allah mesud etsin, ben elbiseni de fesini de çok beğendim kızınla bir bütün olmuşsunuz, mutluluklar...

Adsız dedi ki...

Allah hayırlı etsin..mutlulukları daim olsun inşallah.çok güzel görünüyorsunuz.çantanıza bayıldım çok şık ve zarif.

nilerk dedi ki...

Dür-i yekta:amin çok sağol

su perisi:ben de sana katılıyorum daha öncede yazmıştım sanırım erkek kardeşimin nişanı ile alakalı post da kuaförlerin yaptığı hediye paketine benziyor kimse kızmasın ama bence öyle sade olan her zaman daha güzel dimi

beyza .güzel yorumun için teşekkürler evet bunun günlük versiyonlarını da bulmak niyetindeyim tabi tesettür kurallarının dışına çıkmadan.

haticinpepelası:amiiin bende çok mutlu olsunlar istiyorum çok yakışıyorlar birbirlerine maşallah.

nilerk dedi ki...

şerife:evet baya cesaret istiyor kötü bir yorum almadım şimdiye kadar ama belki beni kırmamak için de söylememiş olabilirler kim bilir

aynur (küçük hala)çok teşekkürler onlar adına amiin diyorum

eslemce.teşekkür ederim güzel yorumun için fes evet farklılık istersen güzel bir çözüm bence belki şalı altından bağlamak da olabilir.

sezobigo:teşekkür ederim.Kızım hem çok şirin oldu hem de çok ekonomik bir kıyafet oldu :)

elifini:çok teşekkür ederim.

nilerk dedi ki...

gülgün:amin çok teşekkür ederim güzel yorumun için

edibe @ edbdesigns dedi ki...

canim, oncelikle kardesine her iki cihanda mutluluk diliyorum... ama bence sen cok ama cok sahane olmussun masaallah. bilirim, garipsenmissindir, cunku malesef bizim kizlar tek tip olmaya/gorunmeye alisiklar, o yuzden farkli bir sey dogal olarak garipseniyor. ben bayildim, sultan tarzi olmus :))

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Öncelikle kardeşine ömür boyu huzur diliyorum ,kızın için çok geçmiş olsun.Vee sen vallahi ben beğendim seni garipseyen garipsesin...Bence tarz olmuşsun ..Öperim çok canım..

SEVECEN dedi ki...

maşallah kardeşin çok güzel olmuş mutluluklarrr dilerim..açıkcası ben o fesi takamazdım ama sana yakıştırıdm ya...gayettede hoş olmuşsun..aayyy o çantane ayol nasıl şıkbişey oooo

nilerk dedi ki...

sevecen:teşekkür ederim darısı tüm bekarların başına .evet çantamı bende çok seviyorum siyah abiye çanta ararken baya dolaşmıştım 100 Tl den aşşağıya benim zevkime göre bulamamıştım hiç olmayacak bir yerde buldum bu çantayı hem de 25 TL ye o kadar hızlı alışım vardı ki görülmeye değer satan adam bile keşke daha pahalı söyleseydim demiştir eminim :)

SEVECEN dedi ki...

hahaha:D

GüzelGül dedi ki...

allah ömür boyu ayirmasin mutlu etsin .aminn... Gelinligi cok güzelmis sende güzel olmussun canim cok begendim :))

Mein Blog/Blogum

tubitos dedi ki...

canım kardeşine bir ömür mutluluklar dilerim çok güzel görünüyor çok çok tebrik ederim.. senin elbisenin rengi de çok hoşmuş

Rumeysa dedi ki...

dozunda farklılığı seviyorum, sıradanlıktan çok daha iyi bence.. fese bayılımdım..:) Allah mesut etsin, masrafları ortak karşılamaları ilgimi çekti.. Allah kolaylık versin..:)

nilerk dedi ki...

güzel gül: amiiin çok teşekkür ederim

tubitos: çok teşekkür ederim

rumeysa: hoş geldin bloğuma sık sık beklerim.Güzel yorumun için teşekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...