BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

26 Şubat 2012 Pazar

PAZAR GÜNÜ ÇOCUKLARLA YALNIZ/MİM


Selam Dostlar,nasılsınız, orada havalar nasıl ?Burada havalar şöyle:



 Bu gördüğünüz yan komşumun bahçesi .Ne ağacıydı hatırlamıyorum ama üç gün önce çiçek açtı ne güzel değil mi?


Bizde havalar böyle olunca ne yaptık ?


Tabi ki park sezonunu açtık :) Eşim İzmir'e bir personelinin nişanı için gitmişti kaş ile göz arası lazerli göz ameliyatı olmuş.Ne deli adam şu kafasına koymaya görsün insan tek başına gitmez yanına mutlaka birileri al dedim dinlemedi internette okuduklarına bakıp hiç bir şey olmamış gibi çıkacağını sandı hastahaneden.Hanım sözü dinlenmezse büle olur.Tek başına kaldı hastahane koridorlarında görmez görmez.Allah'dan ablaları falan var da orada gelip almışlar .

Neyse ben tek başıma pek üç çocukla çıkmamaya çalışıyorum dışarıya çünkü sinir harbi yaşayarak geri dönüyoruz .Ya Allah dedim çıkmadan önce çocukları bir saat tembihledim beni üzerseniz hemen geri dönerim ve bir daha da sizinle çıkmam falan filan .Parka ,pazara hatta markete bilem gittik haftalık alışverişlerimizi yaptık.Yemeğimizi yedik geri döndük .ŞÜKÜÜÜÜÜÜR .


Gelelim diğer başlık konumuza.Severek takip ettiğim bloglardan biri olan haticinpepelası beni mimlemiş.Birkaç gün oluyor ama ancak sıra geldi 


--En sevdiğin şeyler nelerdir,nelerden hoşalnırsın vb.
Galiba en sevdiğim şey hoş sohbet arkadaşlarla dışarı gezmesi.O kadar bunalmışım ki bu soruya eşim ve çocuklarımla zaman geçirmek yazamıyorum şu sıralar belki bir süre sonra 
--Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin ?
İlk olarak bloğumu açar ne var ne yok bakarım .Sonra face i açarım ama bir baktıktan sonra kapatırım öyle çok paylaşım falan yapmam orada .Diğer blogları gezer.Birkaç alışveriş sitesini dolaşırım.Bir de takip ettiğim markaların saylarına bakarım.Bir de style sayfalarına bu kadar .Oyun falan hiç oynamam.

--En sevdiğin flimler nelerdir veya hafızanda kalan kesin izleyin diyeceğin flimler nelerdir ?
Seven(7),City of angels (melekler şehri),Greenmile (yeşil yol),Titanic,Fhigt clup (dövüş kulübü),Breavheart (cesur yürek), Face of 
Çok varmış dimi.Yarın kısmetse fetih 1453 ü izleyeceğiz 

--Şu sıralar almak istediğin şeylerin listesini yaparsan bunlar nelerdir ?
*Ferace alacağım inşallah (yazın burada ne giyeceğimi inanın bilmiyorum belki çözüm olur)
*Yeni bir kahve fincanı ve kahve su bardağı seti
*İçi seramik olan tencerelerden
*Dolgu topuk yazlık bir ayakkabı


--Şu sıralar en çok dinlediğin şarkılar ?
Edit piaff dinliyorum şu ara (ne alaka ise )
Sertap Erener :bir çaresi bulunur
Zeynep Casalini:Duvar 
Anlayın ruh halimi yani :)

YİNE ÇOK UZUN OLDU HAKKINISI HELAL EDİN WATER MAN KOSTÜMÜN DE BİR SONRAKİ POSTA 
BYE...
NİL-ERK



4 yorum:

Mehtap dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle ve dışarı işini çıldırmadan yapıp eve geldiysen ne mutlu sana... Allah sabır versin diyorum

~♥ Nurs..~ dedi ki...

Bahar gelmiş sizin oralara demek. Ağaç insanın içini yeşillendirecek kadar güzel görünüyor :) Sevgilerle.. Nurs.

beyza dedi ki...

nilcim çiçek açmış o ağacı görünce kıskandım seni.buralara o havaların gelmeye hiiiç niyeti yok.neyse gelir elbet.

bedia dedi ki...

Ohh bodrummu çok gelmek istiyorum yaza insaallah.
Seni böyle uç çocuklu görünce umutsuz ev kadinlarindaki su 4 çocuklu kadın geldi pazara çıkarken tembih etmişti sonrası senin basına gelmesin tabi;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...