BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Şubat 2012 Pazartesi

ÖNCESİ VE SONRASI...



ÖNCESİ


                                                          
                                                                   SONRASI





12 yıldır yaptığım her parça ütü için 10 kuruş almış olsaydım sanırım şimdi evim ,arabam,yatım,katım olurdu 
Yukarıda gördüğünüz benim haftalık ütüm oluyor.

Diyet de bugün 4.günüm henüz tartılmadım bu kadar aç kalıyorum hiç eksilme olmamasından korktuğumdan basküle çıkamadım daha .Koca bir lahanayı doğrayıp doğrayıp yiyorum.dört gündür sıfır karbonhidrat,sadece protein tüketmeye çalışıyorum ama ben et sevmeyen biri olarak salata ve meyve yemeden duramadım...

Daha önce bahsetmiştim bugün bizim onikinci evlilik yıl dönümümüz kocaman bir maaşallah istiyorum sizden çünkü bu  devirde evlilik yürütmek gerçekten çok zor...Ufak bir hediye aldım eşime onu ve akşam ki programımızı (tabi olursa ) bir sonra ki post da paylaşacağım şimdilik bu kadar :)

NİL-ERK 

13 yorum:

Gülgün dedi ki...

Sana kocaman tebrik koyuyorum arkadaşım ben o işi hiç sevmiyorum, bizim evde ütü alman usulü eşim kendisininkileri ben ise kendimin oğlumun ve evin ütülerini yapıyorum, nefret ediyorum ütü yapmaktan, evliğinizde de nice yıllara inş, postunu merakla bekliyorum..

Adsız dedi ki...

maşallahhhh sağlıklı,huzurlu eşinizle beraber daha nize 12 yıllara olsun inşallah.bugün benim de doğum günüm.hem kendime hem size kocaman mutluluklar diliyorum.bu arada ellerinize sağlık mis gibi olmuş elbiseler.

Adsız dedi ki...

Valla maşallah diyim görünce bile ürküyor insan o kadar elbiseyi =)Evlilik yıldönümünüz de kutlu olsun Allah daha nice yıllar görmeyi nasip etsin birlikte inşallah :D

htchndr dedi ki...

MAŞALLAH MAŞALLAH MAŞALLAH....
NAZARLARDAN SAKLASIN İLK GÜNKÜ MUTLULUĞUN ÖMÜR BOYU SÜRSÜN İNŞALLAH... DARISI BENİMDE BAŞIMA BUGÜN 15 AYLIK EVLİYİM :)

adiloş dedi ki...

evlilik yıldönümünüz kutlu olsun abla maşallah barekallah nice nice 12 yıllara inşallah sağlıkla afiyetle.Ütü konusunda maşallahın var senin ben bilirim ben d eyakında papara yiyecem nidadan eve gidip bir sürü ütü yapmam gerekiyor bugün ama kaşam pestilim çıkmış oluyor

Unknown dedi ki...

maşallahhhhhhhhhhhhhhhhh:)
ütüden nefret ediyorum ve bir sürü var beni bekliyor:(
allah daim etsin mutluluğunuzu:)
sevgiler

GüzelGül dedi ki...

masallahhhhhhh :) ömür boyu mutluluklar dilerim canim.Tartilmaya gelince canim bende öyle hemen tartilma yoksa morelin bozulur :)

Mein Blog/Blogum

SEVECEN dedi ki...

nefret ediyorum ütü yapmaktan....nice nice yıllar dilerim mutlu mesutt

Trendsum dedi ki...

haha yazının başına çok güldüm sorma en büyük derdim ütü ve çamaşır:/

http://trendsum.blogspot.com/

nilerk dedi ki...

gülgün :ne şanslısın maşallah diyelim de hep böyle devam etsin :)

duyguş:aaa iyi doğdun diyelim o zaman sağlıklı mutlu nice yaşlara...

superisi: güzel duan için çok teşekkürler cümlemizi inşallah...

nilerk dedi ki...

haticinpepelası: ne güzeldir o zamanlar yeni yeni heyecanlar Allah size de iki cihan saadeti nasip etsin inşallah...

adiloş: sağol canımın içi Allah yardımcın olsun zor çok zor akşama kadar çalışıp bir de ve işine koşmak...

sezobigo: Allah yardımcın olsun ütü bu hiiiiç bitmez çok bereketlidir kendisi .Güzel yorumun için ayrıca teşekkür ederim...

nilerk dedi ki...

güzelgül: teşekkürler evet 15 gün sonra tartılıcam şimdilik büle düşünüyorum....

sevecen: ben yıllar içinde alıştım ütüye .teşekkür ederim...

trendsum: hoş geldin bloğuma sık sık beklerim güzel yorumun için teşekkürler...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

uyyyyy o neee :) çokmuş gerçekten.bazen benim de bu boyutlara ulaşıyor.bunu her işe yapıp beylere göstermek lazım.mutfağa,banyoya,süpürmeye,toplamaya hattta tuvalete :))) görsünler evde işler nasıl yürüyor.ben arkamı topluyorum diyorlar yapılan işleri göremiyorlar :)

nice güzel seneleriniz olsun.ilk gün tadında geçsin ömrünüz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...