BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

19 Nisan 2012 Perşembe

2012 YAZ TREND RAPORU TABİ BENİM GÖZÜMDEN :)

Selam Canlar ,


İlk olarak çekilişimi hatırlatmam lazım 60 küsür kişi olduk bakalım kaç kişi katılacak bu ilk heyecanıma hepiciğinizi bekliyorum efendim .lütfen buraya buyurun :)


Bloğun adı nil moda ve yaşam ya yaşam modanın önüne geçti, aslında olması gereken de buydu zaten ne de olsa burası benim hayatın koşuşturmacısında da bir soluk alma kendimi anlatma alanım dimi :) peh peh arada böyle ciddi de olabilirim .


Efendim gelelim başlık konumuza benim naçizane bu yaz ile alakalı tespitlerim var hepimiz gibi geç de olsa bu konu hakkında post yazmak gerek dedim ve en sevdiğim tasarımcılardan benim favorilerimi sizlerle paylaşmak istedim .








 

 














Louis Voitton -Carolina Herrera ve Derek Lamp Üçü de gerçekten modanın dahi insanları ve bu sezon bolca göreceğimiz limon sarısı mint yeşiline ne güzel örnekler vermişler .Ayrıca eşarp desenleri ve canlı renkler de çok güzel dimi....


Son olarak yaşamdan bir not: mavişime bu gün bir cesaret geldi havuzda makarnasız bata çıka yüzdü o çok eğlendi yüzünde güller açtı ama ben kenarda neredeyse kalp krizi geçiriyordum :)


Sağlıcakla kalın dostlar o kadar yorgun yazdım ki bu postu sanırım hakkını veremedim ama en azından benim zevkim konusunda fikriniz olmuş oldu :)


NİL-ERK 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...