BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

23 Nisan 2012 Pazartesi

İÇİM NASIL ACIDI ANLATMAM MÜMKÜN DEĞİL...

Selam Canlar,


Öncelikle çekilişte son 7 gün geç kalmayın emi ? Benden hatırlatması !


Bugün okullar tatildi biliyorsunuz biz de Bodrum merkezde oturan bir arkadaşa davetliydik,haliyle çoluk çocuk cümbür cemaat gittik altı bayan sekiz çocuk siz düşünün şamatayı.Ev sahibemiz çok tatlı bir bayan B-fit den de tanışıyorduk zaten ,muhteşem bir manzarası vardı ve bizi çok güzel ağırladı.Makinemin hafızası dolduğu için fotoğraf yok bugünden maalesef.


Curcunaya rağmen keyifli bir gündü ama içimi gerçekten çok acıtan bir durum oldu biz terasında otururken yoldan geçen bir adama iki köpek saldırdı .Zavallı adam o kadar korktu ki çığlık çığlığa bağırdı nasıl korkmasın köpekler azman gibiydi ve ikisi de tasmalıydı.Adamcağız orta yaşlarda,baya zayıfça,güneşte çalışmaktan kararmış, büyük ihtimal ile inşaat işçisiydi üstünden başından anlaşılıyordu ,elinde de bir iki malzeme vardı .


Neyse adamın bağırmalarına köpeklerin sahipleri evlerinden dışarı çıktı .Ben adamdan özür dileyecekler diye beklerken köpek sahipleri bir de adama çıkıştılar,adamın halini hatırını soracaklarına köpeklerine sarılıp sevdiler san ki ödüllendiriyor gibilerdi .Tüm derdi ekmek parası için işine gitmek olan adam ne yapacağını bilemedi.Ve uzaklaştı .Müdahale edemeyecek kadar uzaktaydık ama adamcağızın hali o kadar dokundu ki bana anlatamam.


Hayvan sevgisini tabi ki anlarım ama yoldan geçen, evlerine bile yaklaşmayan bir adamcağızın ellerinde ki alet  edevat yüzünden tehlike sanıp saldıran köpekleri için tedbir almayan .O devasa hayvanları güpegündüz bağlamadan bahçe kapılarından çıkmalarına izin veren bir de hayvana verdikleri değeri insana veremeyen , insanları hiç ama hiç anlamayacağım.


SEVGİYLE KALIN 
NİL-ERK 



10 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bazıları köpekle yaşayarak köpekleşiyorlar...

mihrimah dedi ki...

içim burkularak okudum.ve söylediklerinize aynen katılıyorum.sevgiler

Nesrin dedi ki...

Ay çok kötü oldum okurken.
Ben de dediğiniz gibi düşünüyorum, havyan sevgisini ve haklarını sonuna kadar destekliyorum; ama havyanların da tehlikeli olabileceklerini unutmamak gerek. Madem bakıyorsun önlemini de alacaksın, o adamın canı havyandan daha mı değersiz?!

SEVECEN dedi ki...

inan okurken bile gözüm doldu,köpekler benim gerçekten kabusumdur,DAHA İLKOKULA GİDERKEN AYAĞIMa dolanan yavru köpeklerden korktuğum için sarılık oldum aylarca okula gidemedim,Yağız 10 aylıktı ve bizim yazlığın orda başı boş bir köpeğin bana saldırması yerlerde süreklemesi sebebiyle o gece sütüm gitti korkudan va Yağızı birdaha emziremedim,şimdi eğer geçeceğim yolda köpek varsa ben mahalleyi değiştiren titrek bir tipim,hatta gecenlerde görümcemlerin o öküz köpeğinin yüzünden azkalsın erken doğum yapıcaktım:(

kış güneşi dedi ki...

çok doğru nil hanım azman gibi köpeklerden çok korkarım onlar karşısındakini tehdit algılıyor ve saldırıyor sahipleri bağlamaları lazım

beyza dedi ki...

daha yeni şu soğukların olduğu yerlerin buz olduğu zamandı,onlardan kaçarken sırt üstü boylu boyunca düştüm çok ağrılı günler geçirdim.rüyamda 4 5 köpekten kaçıyodum dün, sabah bi kalktım senin yazınla karşılaştım buna yordum artık.sıkıntılı günler geçiriyorum hastalıklar falan bunları atlatabilirsek senin şu mezdeke işini denemeyi düşünüyorum spor niyetine,gerçekten işe yarıyomu canım.

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

Okuyunca çok üzüldüm canım yaa nefret ediyorum bu tarz insanlardan içim nasıl burkuldu :(

nilerk dedi ki...

NABRUT: ALLAHTAN SADECE BAZILARI...

MİHRİMAH: BENDEN DE SEVGİLER....

NESRİN : TAMAMEN HAKLISIN

nilerk dedi ki...

SEVECEN : İNANAMIYORUM NE KADAR KÖTÜ TECRÜBELERİN OLMUŞ KORKMAKTA ÇOK HAKLISIN

KARDELEN SEZGİN: YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER YANILMIYORSAM İLK DEFA YORUM YAZIYORSUN HER ZAMAN BEKLERİM...


BEYZA : BEN DE BİR BEYZA VARDI NERELERDE DİYE POST YAZACAKTIM İNAN Kİ BAYA MERAK ETTİM SENİ.DEMEK Kİ HASTALIKLARLA BOĞUŞUYORMUŞSUN ALLAH YARDIMCIN OLSUN.SEN TOPARLAN DA DENERSİN MEZDEKEYİ TAVSİYE EDERİM İŞE YARIYOR TABİ BİR DE İŞTAHI BİR KESEBİLSEM....

TASARIMIN RENKLERİ: YA BEN BİR DE ADAMIN HALİNE TANIK OLDUM DÜŞÜN ARTIK NASIL ETKİLENDİM

Gazeteci dedi ki...

Herkes kopek sevmek zorunda degil ama bazi kopek sahipleri bunu anlamak istemiyor... Hele de insanlara saldirip korkutuyorsa, basibos birakma gibi bir luksleri yok hayvanlarini. Saygi gostermek lazim insanlara.Bahsettiginiz kisi icin benim de icim burkuldu. :( Yasadigim yerde de evinde kopek besleyen cok insan var ve bazilari hakikaten kopeklerinin herseye hakki var saniyorlar. Daha gecenlerde bir arkadasimin evinden ciktigimda asansorun onunde birinin kopegi ustume geldi. Baglar miniz lutfen dedim. Cevabi 'kopek sevmiyorsan bu binada yasama' oldu. Misafirim zaten, saygi duymaniz lazim, hoslanmiyorum dedim ama laf maalesef ancak anlayana tesir ediyor.
Bu arada cok sirin bir blogunuz ve sirin cocuklariniz var :) Masaallah diyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...