BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

5 Nisan 2012 Perşembe

EVE YÜZÜMÜ GÜLDÜREN MİNİK DOKUNUŞLAR :)

Selam Canlar,


Yine yoğun ama güzel geçen bir hafta yaşıyorum çok şükür birazdan spora oradan da sohbete gideceğim akşam belki fırsatım olmaz diye sabah sabah yazayım istedim postumu :)




Dış kapının önüne ne zamandır istiyordum sepet.Küçük bir ayakkabılığım olduğu için ev terlikleri fazlaca kalabalık yapıyordu ,Koçtaştan 29 TL ye aldım tanesini hem terlikleri hem de okunmuş gazeteleri topladı nasıl olmuşlar ?


 Bu duvar süslerini ilk berra fark etti ,kalın mukavva bir malzemeden yapılmış arkasında yapışkan bantları var yapıştırması çok kolay,bir de renklerin pastel oluşu çok hoşuma gitti.Biz böyle dağınık yerleştirdik ...
 Bu da yeni oyuncak sepetimiz .Normalde mobilyanın takımı olan bir parçayı kullanıyorduk.Hem çok yer kaplıyordu hemde çok ağırdı temizlik de bana zorluk çıkarıyordu ,içindeki oyuncaklar bir tarafa toplanmış ondan şu an biraz yampiri duruyor resime bakınca anladım


 Burada görmeniz gereken :) balkon demirine asılı saksı bostanlarım .Bahçeye ektiğimiz roka,tere ve dere otları kedilerin hışmına uğradığından maalesef yemek nasip olmadı hani şurada bahsetmiştim bizim bızdıklar elleri ile serpmişti tohumları ...


Birde bu şekilde deneyeceğim bunu da beceremezsem artık bir şey dikmeyeceğim .Bu gördüğünüz tere, şimdiden çimlenmeye başladı bakalım hayırlısı....


Son bir haber ne zamandır bloğumda gerçekleştirmeyi istediğim hediye çekilişi için finansal kaynağı ayarladım sürprizlerime hazır olun :)


A.E.O. NİL-ERK  

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bu sepetler benimde çok hoşuma gidiyor, çok kullanışlı. spor, sohbet ve güneşli hava ne güzel bir üçlü :)

mine dedi ki...

sepetler çok şeker ama gazeteler çabuk kirletecekler güzelim sepeti olsun yıkanır nasıl olsa değil mi : ) evin çok şeker manzaranız da güle güle oturun güle güle yiyin sevgiler....

htchndr dedi ki...

sepetlerin çok güzel, hemde ortadaki kalabalığı toplamış olur,kızın çok zevkli sticker çok şekerler,ne kdar güzel yaa saksılara ektiklerin bizim burda öyle bir şansımız yok..

Dokuztepe dedi ki...

hepsi çok şirin olmuş canım...sepetleri çok beğendim..:)

GüzelGül dedi ki...

ay canim ben o beyaz sepetlerini cok sevdimm :) sepet hastaligi vardir bende :))) ayrica cocuk odasida cok sirrinmis :))

Mein Blog/Blogum

Adsız dedi ki...

Görselleri gezerken,aa bu benim aklıma gelmişti diyerek sayfanıza ulaştım.Ben de ayakkabılığım dar olduğu için,terlikleri bu şekilde düzenleyebileceğimi düşünmüştüm.Ardından gazeteyi görünce mutlu oldum.Muhabbetle. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...