BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

1 Nisan 2012 Pazar

MİM CEVAPLAMACA :)

Mim cevaplamayı seviyorum insan sorulara cevap verirken kendi içinde ki sorulara da cevap bulabiliyor bu sayede .Sevgili güler yüzlü arkadaşım(nedense onu düşününce hep bu tanım geliyor aklıma onun bloğunu ilk okuduğumda bu yorumu yapmıştım sanırım ondan )SEVECEN geçenlerde bu mimi göndermişti cevaplamak şimdiye kısmetmiş...


1.KENDİNİ SEVİYOR MUSUN?: 
Maalesef ,bu huyuma çok üzülüyorum ama kendime çok acımasız davranıyorum başkalarına gösterdiğim hoşgörüden hiç nasiplenemiyor bu yüzden zor mutlu oluyorum. 

2.YAPMAKTAN HOŞLANDIĞIN ŞEYLER NELERDİR:
Bu soruyu üç sene önce sorsanız sadece çalışmak derdim zamanla insanın hoşlandığı şeyler değişiyor sanırım ya da Rabbim mevcut durumdan memnun olmayı fıtratımıza yerleştirmiş. Şimdi sanırım bu sorunun cevabı ; gezmekten çok hoşlanırım,kahve içmek,denizi seyretmek,misafir ağırlamak,yemek yapmak ,süslenmek,dostlarla muhabbet olur .Allahım ne ehli-keyf olmuşum :)  .Bakalım bir kaç sene sonra ne olacak belki başka başka hobiler işler edineceğim kendime ve onları yapmaktan hoşlanacağım kim bilir :)

3.HEDEFLERİN NELERDİR:
Artık hedefler de öncelik hep evlatların,Onların ahlaklarına ,manevi hayatlarına,eğitimlerine ve sosyal hayatlarına pozitif katkı sağlayan bir anne olmak başlıca hedefim.Zaman artarsa ufak da olsa bir iş yerim olsun istiyorum nasip :)

4.NEFRET ETTİĞİN ŞEYLER NELERDİR:
Boş geçen günlerden,boş konuşan insanlardan,dağınık mutfak tezgahından,desinler diye yapanlardan,kilo almaktan,cilt problemlerimden,aheste, aheste araba kullananlardan,düzgün park etmeyenlerden,eşarbımın önünün düzgün durmamasından daha vardır ama aklıma ilk gelen bunlar yani sinirleri operasyonla aldırılmış gibi gözüken şahsiyetlerden değilim anlayacağınız .

5.İLHAM ALDIĞIN KİŞİLER:
Hayatımın hiçbir döneminde idolüm olmadı bazen keşke olsaydı diyorum o zaman kendini yönlendirmek daha kolay olurdu.Ama yaptığım bir şey var ki çevremde ya da medyada gördüğüm insanların aa şu da iyi bir özelliklik miş  deyip kendime uyguluyorum 

6.FAVORİ ŞARKILARIN,FİLMLERİN,KİTAPLARIN:
Zeynep Kasalini: Duvar -Canadan Erçetin : Meğer-Sertap Erener : Aşk
Seven (Brad Pit-Morgan Freman)-Green Mile (Tom Hanks)-Buz Devri-Titanic-Fight Clup
Aşk (Elif Şafak)-İstanbul da aşk Babil'de ölüm(İskender Pala)

7.BİRİSİNİN YAZDIĞI ÖLÜM NOTUNU BULSAYDIN NE YAPARDIN:
Allah göstermesin,panik olurdum ama 112 yi arar sonra bayılırdım sanırım :)

8.KENDİNİ BİR CÜMLEYLE ANLATABİLİR MİSİN:
Bu bayadır benimde kafamı kurcalayan bir soru:)son zamanlarda buna verebildiğim tek cevap sanırım vasat .Nedeni ne gelince hiçbir konuda ifrat ve tefrit olmadığımı fark ettim.Ne ifrat derecesinde titiz,çalışkan,güzel yemek yapan,okuyan,gezen,alışveriş yapan,tembellik yapan,sinirli,çocuklarına düşkün,savruk,çok konuşan,hiç konuşmayan,çok gülen,surat asan......vb.Ne de bunların terfit derecesini yaşayan yani orta karar bir insanım .Vasat olmayı seviyorum anlayacağınız ....


Mim bu kadar, bende şimdiye kadar bu mimi cevaplamamış olan arkadaşlara gönderiyorum


SEVGİLER
NİL-ERK








1 yorum:

SEVECEN dedi ki...

cevaplar için çok teşekkürler,güleryüzlü olduğumu düşündüğün için ayrıca teşekkürler canımmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...