BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

3 Temmuz 2012 Salı

GÖRÜMCEMİN HEDİYESİ KEÇE ÇANTA /DIY

Selam Canlar,


Dedim ya iki günlük İzmir gezisi benim için baya karlı geçti diye :)
Kemeraltı gezisinden baktıkça hala yüzümü güldüren takılarımı aldıktan sonra bakınız bir önceki post :)
eşimin ablası yeni merakı keçeden bana bir çanta yapmak istediğini söyledi ve aldık soluğu keçe ve aksesuarlarını satan mağazanın önünde yani hiç fırsatları da kaçırmam yani ablamın içinden gelmiş kırar mıyım ben onu :)


Keçeleri ve renkleri görünce hemen kafamda tasarladım çantayı büyükçe bir şey istedim ki bu aralar denize giderken de rahatlıkla kullanabileyim zaten çok sevdiğim saks mavi ve yeşil de karar kıldım tabi ki kelebekler bazılarımızın nasıl ki fiyonk takıntısı var benim de kelebekler :)






 


Sonuç budur nasıl olmuş? Hülya Ablamın tekrar  ellerine sağlık ertesi gün yola çıkacağımız için bir günde yapıverdi bunu bana .


Çocuklarla tatil nasıl geçiyor diye sorarsanız hani başta baya yorulmuştum ya baktım olacak gibi değil büyük oğlanı Muğla da bir kursa yazdırdık 4 hafta sürecek zaten iki haftası geçti . O çok memnun yaşıtları ile hem eğlenip hem de manevi hayatları için faydalı bir eğitim alıyorlar. ben de bu sayede  ilk günlerde ki  onun sıkıldım sıkıldım nidalarından kurtulmuş oldum :) aktivite delisi oğlum benim :) kime çekmiş acaba :P...


Asım'ı yani ortancamı da yaz okuluna yazdırdım dün itibarı ile o da oraya başladı çok eğlenceli bir mekan çocuklar için ideal gerçekten, özgür çocuk felsefesi ile açılmış bir yer çocuklar hayvanlar ve toprak ile bolca haşır neşir oluyorlar ,haftada üç gün de yüzme dersi alıyorlar çoğu öğretmen yabancı olduğundan genelde İngilizce konuşuluyor ve bu sayede kışın başladığı ingilizce eğitimden de uzak kalmamış oluyor ama en önemlisi onun keyfi gayet mutlu alıyorum onu iki gündür .Evde sürekli bilgisayar oynamak istiyordu izin vermeyince geriliyordur hep birlikte .


Anlayacağınız onlar mutlu benim kafam rahat zavallı babamız Allah onun kesesine zeval vermesin .Kaldık kızçem ile baş başa ramazana kadar kimse tutamaz bizi evde nasıl olsa bir ay hiç çıkmayacağız evden artık ev içinde o koltuk bu koltuk gezeriz :)


Ayyyy yine uzattım sözde çantayı gösterip bir iki kelam edecektim ... Okuduysanız da canınız sağ olsun okumadıysanız da ben kaçar :)


NİL-ERK 

2 yorum:

adiloş dedi ki...

gerçekten güzel bir tasarım olmuş renkler desenler tam senlik ellerine sağlık Hülya Ablanın Sen de güzel günlerde kullan inşallah ablacım

emoş dedi ki...

çocukların için iyi olmuş cnm.küçükken manevi olarak ne verirsek o kalıyor.bende kızımı yaz okuluna verdim.çanta güzel olmuş yapanın eline sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...