BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

2 Temmuz 2012 Pazartesi

İŞTE GELDİM BURDAYIM :)

Selam Canlar,


Sanırım yavaş yavaş sakin döneme geçiyorum .Geçen hafta gelen misafirlerimizle beraber iki günlüğüne İzmir kaçamağı yapıp geldik.


Baya ara verince insan nereden başlayacağını şaşırıyor paylaşılacak çok şey var.Misafirlerimizle beraber biz de baya gezdik onların sayesin de üst üste denize gittik hani demiştim ya size bize uygun yer arıyoruz koy koy dolaşıyoruz diye yine en iyisi Kırkağaç sahili bence hafta içi giderseniz kimsecikler yok ve çok temiz .


Yalıkavak yolunda bir arkadaşımız tarihi bir değirmeni restore ederek kahvaltı sofrası açtı .Manzara harika ,mekan çok güzel sanırım birkaç güne kadar tam olarak açmış olacaklar biz önceden misafirleri olduk .Mandalina ve incir reçeli ve Kars'dan getirtiği eski kaşarı süperdi.
 Değirmen çalışır durumda ...
 Hava çok sıcak olduğundan manzara çok net çıkmamış buralarda sıcak hava sis gibi gözüküyor .Karşısı Yalıkavak ...


İzmir de yeni açılan optimum avm yi hızlıca bir turladım şükür İzmir de adam gibi bir alışveriş merkezine kavuşmuş oldu .Ayrıca diğerlerinin aksine mescidi de var hemen tespit ettim :)


Ertesi gün kumaş almak için kemeraltına indik .Eylül de biliyorsunuz erkek kardeşim evleniyor ve düğünde giyeceğim kıyafeti sonunda tasarladım ve kumaşlarını aldım onun detayları sonraki postlarda ...
Ayrıca annemin benim için diktirdiği feraceyi de yeniden tadilata sokup biraz da renk ekledim onun için de bir post yazmak lazım .Bir de keçeden görümcem bir çanta yaptı bana rengini ve detaylarını ben tasarladım harika oldu onu da paylaşacağım.


Şimdi size ne zamandır aradığım deri metal karışımlı takılarımı Kızlarağası hanında buldum onları gösteriyorum 
 Üç ayrı renk bileklik seçtim tek tek de takılabilir bu şekilde üçü bir arada kullanılabilir bence .Ben çok beğendim sizler nasıl buldunuz .
Bu yüzükleri tasarımlarını çok beğendiğim için aldım ama bilekliklerime de çok uydular bence, sanırım uzun süre kombin fotolarında bu takıları göreceksiniz :)


Daha sık görüşmek üzere şimdilik bu kadar bir sürü iş beni bekler ama o kadar yorgunum ki hiç niyetim yok iş yapmaya azıcık tembellikten zarar gelmez sanırım bir kuvvet çocukların karnını doyursam yeter :)


NİL-ERK

3 yorum:

Nil dedi ki...

hoşgeldin adaş. bekliyorum yeni postlarını. yeşil yüzük tam bana göreymiş.

Bak Bu Harika dedi ki...

hoşgeldin. Maskeli yüzüğe bayıldım.

Görüşmek üzere
http://www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

nilerk dedi ki...

NİLHAN : GEÇ DE OLSA HOOOŞ BULDUK CANIM ORTAK İSİMLER ORTAK ZEVKLER ;)


FOLLOW -ME : SENDE HOŞ GELDİN BLOĞUMA :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...