BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

11 Temmuz 2012 Çarşamba

YİNE BİR DÜĞÜN HAZIRLIĞI

Selam Canlar ,


Nasıl sıcaklar ile aranız Bodrum da hava 36-37 derecelerde yalnız  bir rüzgar var bir kaç gündür o kadar şiddetli ki, ama hiiiiç serin değil resmen saç kurutma makinesi çalışıyor sanıyorsunuz dışarı çıktığınız da fakat  güzel bir tarafı var daha önce yaşadığım şehirler olan İstanbul ya da İzmir deki gibi terlemiyorsunuz ilginç değil mi ? 


Neyse bu kadar hava durumundan sonra gelelim başlık konumuza bloğumu açtığımdan beri bir nişan,bir kına ve bir düğün postu yazdım size kardeşlerime ait, onların hazırlık sürecini beraber paylaştık.Terzi ile yaşadığım sorunları ve neler ile kombinlediğimi beni uzun zamandır takip edenler biliyor hatırlamak için şuraya,  burayabir de buraya bakabilirsiniz :)


Evet eylül de artık son bekar kardeşim nam-ı diğer kazan dibimiz kara kızanımız erkek kardeşim evlenecek hem de lise aşkı(tek aşkı yani Allah nazarlardan saklasın) ile çok romantik dimi .Yavaş yavaş hazırlanmanın vakti gelmiştir deyip uzun düşünme aşamasını geçip son  İzmir seyahatimde kumaşlarımı aldım detayları sonra özel post yazacağım size şimdilik sadece kumaşları gösteriyorum biraz merak edin anacığım :)


2 metre siyah lycralı pamuk saten (mat gözüküyor ama parlak bir kumaş)
neon yeşil bir etek daha önceden dikilmiş ilginç bir hikayesi var sonra paylaşacağım
yarım metre mat siyah pul-payet  kumaş 
yarım metre neon yeşil krep şifon
yarım metre siyah krep şifon 
Hadi tahminleri alalım sizce bunlardan ne çıkacak ???


Bir de dua edin bana olur mu diktirme sürecim de başarılı geçsin diye ....


NİL-ERK

1 yorum:

GüzelGül dedi ki...

canim orada herkes yaniyor burada herkes donuyor allahin isine karisilmaz istee ama ben üsüyorum aksamlarida yorganimin altindaki isitma bataniyemi aciyorum hihihi :) okadar soguk yani. Bu arada ben dügüne gitmeyeli belki 3 sene olmustur :D dügünleri unuttum artik

Mein Blog/Blogum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...